امام جمعه چابهار گفت: دشمن از نفوذ اسلام و تفکر بسیجی ترسید و به همین دلیل تصمیم گرفت از خود اسلام علیه اسلام استفاده کند و داعش را بوجود آورد.
کد خبر: ۸۹۵۳۵۹۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی، در اجتماع بزرگ بسیجیان باخرزی که صبح امروز در مسجد جامع امام علی (ع) این شهرستان برگزار شد، با تبریک هفته بسیج و اشاره به پیروزی سربازان اسلام بر تروریست‌های داعش در سوریه و عراق گفت:اسلام در زمان محمدرضا شاه که برکشور حاکم بود اسلام امریکایی بود و امام (ره)، اسلام ناب محمدی را در جمهوری اسلامی ایران احیا کرد و این پیروزی رزمندگان اسلام، حاصل اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی افزود: امروز اگر جهان اسلام ضربه می‌خورد به دلیل منحرف شدن از مسیر اسلام ناب محمدی و گرایش به سمت اسلام امریکایی است. استکبار جهانی امروز اعلام میکند ما داعش را برای متوقف کردن اسلام بوجود اوردیم، ولی عده‌ای هنوز نمی‌خواهند واقعیت را ببینند. بعداز انقلاب اسلامی، استکبار و غرب، انقلاب مارا به خوبی شناختند و فهمیدند و به همین دلیل با آن دشمنی کردند. امروز در امریکا، میلیون‌ها مسلمان بواسطه انقلاب اسلامی ایران، مسلمان شدند و اسلام رشد پیدا کرد.

امام جمعه چابهار به گسترش تفکر بسیجی در کشور‌های منطقه اشاره کرد و اظهار داشت:حزب الله لبنان بعنوان یک جریان بسیجی، امروز به یکی از بزرگترین دغدغه‌های امریکا و اسرائیل تبدیل شده و این ناشی از صدور فرهنگ بسیجی به لبنان بوده که قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی تاب مقاومت در مقابل آن‌ها را ندارد. دشمن از نفوذ اسلام و تفکر بسیجی ترسید و به همین دلیل تصمیم گرفت از خود اسلام علیه اسلام استفاده کند و داعش را بوجود اورد. دراین باره هم بسیج خطر داعش را بیش از دیگران احساس کرد و با تمام توان برای مقابله با داعش به میدان امد. امروزه نیرو‌های حزب الله لبنان، حشد الشعبی عراق و ارتش مردمی سوریه از تفکر بسیحی الگو گرفتند و سنگر‌های داعش و تروریست‌ها را یکی پس از دیگری فتح کردند و این یعنی صدور بسیج به کشور‌های منطقه.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اضافه کرد: امروز باید مراقب نفوذ دشمن باشیم، چرا که نفوذ مانند حرکت موریانه بدون سروصداست. نفوذی‌ها درحال تکیه زدن بر مسند‌های قدرت و نظام هستند، مانند نجومی بگیران بسیار پرخطر هستند. امروز عده‌ای تحت نفوذ دشمن درحال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند و باید در مقابل این افراد ایستاد و به فرمود: ه مقام معظم رهبری، هنوز خرمشهر‌های زیادی پیش رو است. امروز دیپلمات‌های ما اعلام کردند که اگر مذاکره با دشمن با آن قدرت انجام شده، بواسطه قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران بود. قدرت موشکی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست و هیچ قدرتی نمی‌تواند این را محدود کند. نابودی رژیم صهیونیستی یکی از خواسته‌های جمهوری اسلامی است و انشاالله همانطور که رهبر فرمودند؛ در ۲۵ سال اینده، اثری از این رژیم غاصب کودک کش نخواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها