خبرهای داغ:
مشاور طرح‌های صنعتی استان قزوین اذعان کرد: معضل درس‌خواندن و به دنبال آن آرزوهای بزرگ و تعریف‌شده‌ای چون دکتر شدن و یا مهندس شدن عامل اصلی عقب‌ماندگی فکری، فرهنگی و اقتصادی در جامعه ما است.
کد خبر: ۸۹۵۳۵۸۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بهزاد کاملان مشاور طرح‌های صنعتی و طرح‌های توجیهی اقتصادی استان قزوین در نشست خبری که امروز در سالن جلسات شهید آوینی برگزار شد، اظهار کرد: انسان باید در تمامی مراحل زنگی خود به دنبال کار و تلاش باشد و هیچ عاملی او را از کارکردن جدا نسازد.
وی تشریح کرد: معضل درس‌خواندن و به دنبال آن آرزوهای بزرگ و تعریف‌شده‌ای چون دکتر شدن و یا مهندس شدن عامل اصلی عقب‌ماندگی فکری، فرهنگی و اقتصادی در جامعه ما است.
این مخترع تحصیل را عاملی موثر برای ادامه کار عنوان کرد و گفت: تحصیل باید عاملی برای تشویق به کار باشد نه این که فرد دوران تحصیل را مانعی برای کارکردن خود بداند و برای موفقیت و توسعه جامعه باید افراد به باور این که کار کردن عار نیست، برسند.
مشاور طرح‌های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: برای رسیدن به هدف و نیز توسعه یافتن جامعه باید ایده‌های بچگانه را کنار گذاشت و در شرایط واقعی جامعه زندگی کرد.
کاملان ضمن اشاره به اختراعات خود در زمینه‌های مختلف ابراز داشت: اختراع باید با توجه به نیازها و در جهت رفع خلاهای موجود در جامعه باشند و گاها اختراع یک شیء ساده و کوچک تاثیر بسیار بزرگی را در جامعه به همراه خواهد داشت.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز وجود مسئولینی با تفکر غیربسیجی و تنها وابسته به منافع شخصی خود بزرگترین آفت سیستم‌های اداری جامعه هستند که باید بدان رسیدگی شود.
مشاور طرح‌های صنعتی استان قزوین در بخش پایانی متذکر شد: جایگذاری تفکر بسیجی درست و فراجناحی و هم‌چنین تربیت درست به جای تفکرات خودخواهانه و غیربسیجی بسیار در این راه می‌تواند تاثیرگذار باشد.
1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها