فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد در آیین راه اندازی پایگاه مقاومت بسیج شهید رضادوست روستای ایرج آباد:
فرمانده سپاه خلیل آباد با بیان اینکه پایگاه مقاومت بسیج باید یک مکانی امن و سالم برای تربیت جوان طراز انقلاب اسلامی باشد، گفت: پایگاه بسیج باید مکانی برای شکل گیری روستایی جهادی باشد.
کد خبر: ۸۹۵۳۵۸۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، ابوالفضل فتوحی در آیین راه اندازی پایگاه مقاومت بسیج شهید رضادوست روستای ایرج آباد، اظهار داشت: پایگاه مقاومت بسیج که شکل می‌گیرد تنها شرح وظایف کلی به فرمانده پایگاه بسیج طی حکمی ابلاغ می‌شود و دیگر شرح وظایف ذاتی پایگاه باید با همکاری مردم انجام گیرد.

وی با بیان اینکه تمام اهالی روستای ایرج آباد باید با بصیرت لازم نقشه‌های شوم استکبار را از بین ببرند، خاطرنشان کرد: هر پایگاه مقاومت بسیج که شکل می‌گیرد باید هزاران پرچم استکبار توسط این پایگاه بسیج به خاک مالیده شود و باید بسیجیان در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان پیشگام باشند.

فرمانده سپاه خلیل آباد با تاکید بر اینکه درخواست اهالی ایرج آباد به عنوان یکی از روستا‌های کم جمعیت شهرستان نشان از عشق و علاقه مردم این روستا به نظام و بسیج دارد، تصریح کرد: اهالی روستای ایرج آباد باید همکاری لازم را با این پایگاه بسیج داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه پایگاه مقاومت بسیج باید یک مکانی امن و سالم برای تربیت جوان طراز انقلاب اسلامی باشد، اذعان کرد: این پایگاه باید مکان تجمع تمام آحاد این روستا برای شکل گیری روستایی جهادی باشد و از صفر تا صد آن پای نظام، ولایت و شهدا باشیم.

فتوحی با تاکید بر اینکه این پایگاه باید حول محور مسجد و عَلَم کردن فرمایشات ولایت حرکت کند و شاهد باشیم تا در این روستا هیچ منکری انجام نمی‌گیرد، عنوان کرد: حفظ و ارتقاء روحیه بسیجی، گسترش فرهنگ بسیجی، جذب و آموزش بسیجیان، ایجاد آمادگی دفاعی در اهالی روستا، ترویج مشارکت‌های مردمی و تقویت وحدت و همبستگی از جمله اهداف راه اندازی پایگاه‌های مقاومت بسیج است.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج باید در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گام بردارند، تشریح کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران در برابر تهاجم‌های گسترده فرهنگی قرار دارد و پایگاه‌های مقاومت بسیج در روستا‌ها به منظور ارتقاء فضای معنوی و فرهنگی شکل می‌گیرد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه تشکیل بسیج یکی از برکات امام راحل بود و باید هر روز بر دامنه این مجموعه افزوده شود، بیان کرد: امیدواریم راه اندازی پایگاه مقاومت بسیج شهید رضا دوست برای اهالی روستای ایرج آباد منشأ خیر و برکات باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها