خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان تأکید کرد
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر در جامعه با کار فرهنگی تحقق‌پذیر است.
کد خبر: ۸۹۵۳۵۴۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

کار فرهنگی لازمه نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف در جامعهسرهنگ مرتضی سیاهوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک واجب الهی است، اظهار داشت: این فریضه مهم الهی امسال به عنوان برنامه محوری سپاه مد نظر قرار گرفته است.

وی با تاکید بر ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از آن به عنوان عاملی مهم در  برقراری و پایداری فرامین الهی و سلامت  جامعه  یاد کرد و بیان داشت: مخاطبین ما قشر فرهنگی و تاثیرگذار جامعه هستند و تعداد کثیری از دانش‌آموزان تحت امر معلمین قرار دارند بنابراین با برگزاری این همایش اقداماتی در راستای ترویج و احیاء این واجب فراموش شده صورت گرفت.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر در جامعه با کار فرهنگی تحقق پذیر است، گفت: مهمترین وظیفه آموزش و پرورش در تربیت فرزندان ما علاوه بر آموزش علم، آموزش امر به معروف و نهی از منکر است که از همان ابتدا خوب را از بد تمیز دهند و بتوانند در جامعه خود مثمر ثمر واقع شوند و در راه پیشرفت جامعه خود کارساز باشند.

وی  به نقش معلمین در احیای امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و یادآور شد: قشر فرهنگی  باید از این موقعیت و اعتمادی که دانش‌آموز به وی دارد در راستای گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در بین دانش‌آموزان استفاده کند و به برقراری امر به معروف و نهی از منکر هدایت کند، تا این فرهنگ را در جامعه گسترش دهند.

سیاهوشی در پایان سخنان خود با تاکید بر تقویت روحیه بسیج فرهنگیان خاطرنشان کرد: هر مجموعه‌ای که تعداد نیروی تحت امر داشته باشد نیاز به انسجام بخشی دارد و این برنامه‌ها تلاشی برای انسجام‌بخشی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات