خبرهای داغ:
مسئول عملیات سپاه ناحیه فامنین عنوان کرد
مسئول عملیات سپاه ناحیه فامنین گفت: گشت بسیجی محله محور در راستای خدمت و امنیت بیشتر محلات با استفاده از ظرفیت بسیجیان در هفته بسیج در فامنین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۳۵۳۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳

اجرای گشت بسیجی محله‌محور برای خدمت و امنیت بیشترمهدی عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی گشت‌های محله‌محور شهرستان فامنین اظهار داشت: گشت‌های محله محور از برنامه‌های ابلاغی سال 1396 در راستای خدمات رسانی به مردم است.

وی ادامه داد: این برنامه با کمک ائمه جمعه و جماعات وهیئت امنای مساجد، اقدام به برقراری و تأمین امنیت و با هدف بازدارندگی و نمایش اقتدار و قدرت سپاه و بسیج برگزار می‌شود.

مسئول عملیات سپاه ناحیه فامنین گفت: گشت بسیجی محله محور در راستای خدمت و امنیت بیشتر محلات با استفاده از  ظرفیت بسیجیان در هفته بسیج در فامنین برگزار می‌شود.

وی در برنامه گشت بسیجی محله‌محور هر پایگاه دارای سه تیم پنج نفره است که به صورت پیاده انجام وظیفه می‌کنند و حوزه مقاومت دارای یک تیم پنج نفره، که به صورت سواره پشتیبانی لازم را انجام می دهد.

عزیزی در پایان سخنانش عنوان کرد: افتتاح برنامه گشت بسیجی محله محور همزمان با شهادت امام حسن عسگری (ع) درهفته بسیج در قالب سه پایگاه و با حضور پررنگ بسیجیان اجرا می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات