خبرهای داغ:

95 نفر از خانواده های شهداء تکاب به مشهد مقدس اعزام شدند

به مناسبت هفته ی بسیج و به همت سپاه ناحیه تکاب و با مشارکت بنیاد شهید این شهرستان ، 95 نفر از خانواده های شهدای تکابی به مشهد مقدس اعزام شدند .
کد خبر: ۸۹۵۳۵۲۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تکاب در این خصوص گفت: به پاس زحمات و ایثارگری ها و جانفشانی های جانبازان و شهداء گرانقدر ، 95 نفر از خانواده های شهداء شهرستان تکاب ، با مشارکت بنیاد شهید شهرستان تکاب ، به مدت 8 روز به مشهد مقدس اعزام شدند.

سرهنگ زینال نژاد در ادامه افزود: به مناسبت هفته ی بسیج، سعی شد خانواده ی آن دسته از شهدائی انتخاب و اعزام شوند که در هفته ی بسیج یا روزهای نزدیک به این هفته به شهادت رسیده اند و هیچ مکانی بهتر از مکان زیارتی نمی توانستیم برای خانواده های شهدای عزیزمان تدارک ببینیم، چرا که اماکن مذهبی و زیارت امام رضا علیه السلام از ثواب بسیاری برخوردار بوده و بهترین مکان برای زیارت می باشد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب نیز در مراسم بدرقه ی خانواده های شهداء گفت: ما برای جبران خون پاک شهداء و قدر دانی از خانواده های معظم شهداء ، راهی نداریم جز فدا نمودن جان خود در راه اسلام و در راهی که این عزیزان گام برداشته و به شهادت رسیده اند  .

حجت الاسلام سید صادقی در ادامه افزود: آنها فرزندان خود را در راه اسلام هدیه نمودند و ما برای جبران این حرکت عظیم و پاسداشت این حرکت گرانبها، از دل و جان مایه گذاشته و با تمام وجود در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری گام برداریم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار