خبرهای داغ:
ایت الله اسلامی:

اگر حمایت و دفاع رهبری از شهدا نبود رسالت شهدا خاموش می شد

کد خبر: ۸۹۵۳۵۲۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ایت الله اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان در یادواره شهدا تاکستان که در مسجد حجتی برگزار گردید گفت: اگر دفاع و حمایت رهبری از شهدا نبود این رسالت خاموش می شد.
وی ادامه داد: اگر امام سجاد (ع) و عمه سادات نبودند رسالت امام حسین(ع) را چه کسی منعکس می کرد در حالی که دشمن ده ها هزار نیرو داشت و حتی جنازه ها را با شن مخلوط کرده بودند! خداوند این دو بزرگوار را نگه داشت تا حقایق کربلا زنده بماند و خاموش نشود.
اسلامی در خصوص ایثارگری ها و فداکاری رهبری نیز گفت: شخص مقام معظم رهبری برای حفاظت از خون این شهیدان و استمرار رسالت انها اسرار بر این داشته و دارند که خون شهدا باید حفظ گردد و راه جهاد مخفی نماند و این جهاد و ایثارگری در بین امت زنده بماند.
امام جمعه تاکستان در تحلیل وقایع روز ابراز کرد: در زمان ظهور این نطفه کثیف داعش برخی از مسئولین خائن گفتند که ما باید از سوریه و عراق خارج شویم و ان طرف مزدوران داعش می گفتند که وقتی بغداد و حرمین را با خاک یکسان کردیم به طرف تهران می اییم
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: در این زمان رهبری با اسرار و تشر هایشان کشور را نجات دادند و به پاسداران دستور فرمودند که عراق و سوریه را نجات دهید.
وی تبیین کرد: عامل دومی که باعث شد این پیروزی ها نصیب مقاومت اسلامی شود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، از روزی که ناتوی تبلیغاتی دشمن علیه حقایق دین شروع شد این پاسداران بودند که یادواره ها و دعای کمیل ها و دیدار از جبهه های نور را راه انداختند
اسلامی در خاتمه گفت: سپاه پاسداران خار چشم استکبار است و خائنین امروز سر سفره پیروزی ها نشسته اند و حتی حرفی از ولایت و سپاه نمی زنند و اگر امام و بسیجیانش نبودند ما امروز درگیر جنگ بودیم.
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها