خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب:

نابودی داعش ثمره روحیه انقلابی و جهادی و بسیجی است

امام جمعه میاندوآب گفت: تنها تفکر بسیجی است که می تواند در مقابل نفوذ دشمن بایستد و لذا باید با روحیه و تفکر بسیجی در مقابل دشمنان ایستاد.
کد خبر: ۸۹۵۳۵۲۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت بر داعش، اظهار کرد: در جبهه مقاومت تنها در مقابل داعش نایستادیم بلکه در مقاب کل دنیا، کل ظلم و همه دشمنان اسلام و در راس آنها آمریکا و اسرائیل ایستادیم و پیروز شدیم.

امام جمعه میاندوآب افزود: رشادت سردارسلیمانی ها، شهید حججی ها و شهدای مدافع حرم خط بطلانی بر تکفیری ها و داعشی ها کشیدند و شاخ دشمن و آمریکا را شکستند.

وی با بیان اینکه فتنه دشمن هنوز تمام نشده است، گفت: با نابودی داعش، فتنه دشمن خاموش نشده و هزاران نفر از داعشی ها به کمک سردمداران خود یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی از عراق و شامات خارج شده و معلوم نیست در کجا سازماندهی می شوند.

حسن زاده با اشاره به اینکه نباید از نفوذ دشمن غافل بود، تصریح کرد: تنها تفکر بسیجی است که می تواند در مقابل نفوذ دشمن بایستد و لذا باید با روحیه و تفکر بسیجی در مقابل دشمنان ایستاد.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه بسیج یادگار ۳۸ساله امام خمینی(ره) است که در مقابل دشمنان ایستاده است، اظهار کرد: امام خمینی(ره) به قدرت و اهمیت این تفکر آگاه بوده و فرمان تشکیل بسیج را دادند.

وی گفت: امروز مسئولان باید دارای روحیه و تفکر بسیجی باشند چرا که روحیه و تفکر بسیجی داشتن یعنی انقلابی بودن.

حسن زاده با بیان اینکه نابودی داعش ثمره روحیه جهادی، بسیجی و انقلابی است، ، اظهار کرد: بسیج مایه امید دوستان و مایه ناامیدی و یاس برای دشمنان است.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه در برخی کشورها نیز با الهام از نیروی بسیج ایران، گروه های بسیجی را تشکیل دادند، تصریح کرد: حشدالشعبی در عراق که داعش را شکست داد با الهام از قدرت و تفکر بسیجی  تشکیل شد.

وی با بیان اینکه بسیج نخستین امتحان خود را در هشت سال دفاع مقدس به خوبی پس داد، افزود: بسیج امروز در عرصه های مختلف علمی، اقتصاد مقاومتی، سازندگی و محرومیت زدایی طلایه دار بوده و قدرت سازندگی خود را در دورترین نقاط کشور نیز نشان می دهد.

حسن زاده با تاکید بر اینکه بسیج ایران، ترویج دهنده الگوی نیروی دفاعی در منطقه است، اظهار کرد: امروز بسیج در اقصی نقاط دنیا الگو شده و هرجا بسیج هست آنجا، آرامش، توسعه و باورهای انقلابی نشان داده می شود.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اهمیت کار فرهنگی و مقابله با جنگ نرم و نفوذ دشمن، گفت: ما با رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و حضور مردم همیشه در صحنه امت اسلامی و بسیجیان سلحشور با تمام توان به زودی پرچم اسلام را در حیفا و تل آویو و سرزمین های اشغالی برافراشته می کنیم.

خطیب نماز جمعه میاندوآب با بیان اینکه نماز جمعه،؛ نماز عبادی و سیاسی بود ه و ما پیرو علی و ولایت هستیم، افزود: ما “اشداعلی الکفار و رحما بینهم” بوده و به توطئه ها و ترفند دشمنان بصیر هستیم و می گوئیم که شعار “مرگ بر آمریکا” با “سبحان الله” گفتن ما تفاوتی ندارد

ارسال نظرات