خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: وجود بسیج در عرصه های مختلف تضمین کننده بقای انقلاب اسلامی است و بسیجیان باید در صحنه های مختلف حضور داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۵۳۵۱۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی، در جمع مردم و بسیجیان میاندوآب در مصلی امام خمینی(ره) با بیان اینکه تفکر بسیجی یک تفکر الهی است، اظهار کرد: فکر و اندیشه بسیج یعنی از خودگذشتن و ایثارکردن.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه با تفکر بسیجی می توان مشکلات را حل کرد، افزود: ما با تفکر و روحیه بسیجی به انرژی هسته ای دست یافتیم.

وی با تاکید بر اینکه روحیه و تفکر بسیجی با محافظه کاری و منافع پرستی در منافات است، گفت: فکر بسیجی یعنی امام شناس و زمان شناس وولی شناس بودن و در عمل پیروی و تبعیت از ولایت و رهبری..

مولودی تصریح کرد:  بسیجی باید دشمن شکن و زمان شناس بوده و منافع انقلاب و نظام را بر منافع خود ترجیح دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه همه دلسوزان نظام برای تحقق ارتش دهها میلیونی باید تلاش کنند، اظهار کرد: امام خمینی(ره) می فرمانید که بسیج تضمین کننده بقای انقلاب و نظام است و لذا باید تلاش کنیم تا بسیج دهها میلیونی محقق شود.

وی با بیان اینکه عده ای از قدرت و تفکر بسیجی در هراس هستند، افزود: با تفکر و روحیه بسیجی بود که داعش مولود خبیث و نحس آمریکا و اسرائیل از بین رفت و اکنون دشمنان می ترسند که تفکر بسیجی در کشورها طنین انداز شود.

مولودی با اشاره به اینکه خیلی ها هستند که در ظاهر شعار می دهند که بسیجی هستند، گفت: بسیجی باید جریان شناس و دشمن شناس بوده و حق را بشناسد و طرفدار حق باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه یکی از کارهای دشمنان، شبیه سازی است، تصریح کرد: عده ای می خواهند برای بسیج مشابه سازی کنند ولی غافل از این هستند که بسیج مشابه ندارد چرا که انسان از خود گذشته و متدین انقلابی مشابه ندارد.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان به برکت روحیه بسیجی از جهان اسلام تو دهنی خورده اند، اظهار کرد: وجود بسیج در عرصه های مختلف تضمین کننده بقای انقلاب اسلامی است و بسیجیان باید در صحنه های مختلف حضور داشته باشند.

ارسال نظرات