خبرهای داغ:
همزمان با گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از ایثارگری شهدا امت شهید پرور شهرستان خوی با حضور فرماندهان نظامی،دانتظامی، مسئولین شهرستان و خانواده مهعظم شهدا مزار کبوتران خونین بال را غبارروبی کردند.
کد خبر: ۸۹۵۳۵۱۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، هفته بسیج فرصتی مناسبی است تا به هر بهانه ای که ممکن باشد از ایثار و فداکاری بسیجیان تجلیل گردد.

هفته بسیج که با درایت و تدبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی در 5آذرماه 59 تشکیل شد در حقیقت به خاطر آماده نگه داشتن این مملکت در براب دشمنان و ابر قدرتهایی است که تا دندان مسلح بودند تا ریشه انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

برگزاری همایش ها و مناسبت ها من جمله غباررروبی مزار شهدا نه به خاطر شهدا بلکه به خاطر خود ماست تا به یاد آوریم  از جان گذشتگی شهدا و از حق گذشتگی مادران و پدرانی که خود را از دیدن و بغل کردن فرندان محروم کنند ولی دیگران محروم نشوند.

به همین مناسبت مسئولین شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی خانواده معظم شهدا و جمعی از بسیجیان شهید پرور شهرستان خوی با حضور در گلزار شهدای شهرستان خوی مزا این عزیزان را غبارروبی و با گلاب ناب محمدی عطر آگین نموده و بر شادی روحشان فاتحه ای قرائت نمودند.

 

ارسال نظرات