خبرهای داغ:

دیدار روئسای عقیدتی نیروهای مسلح با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی

همزمان با هفته بسیج و تجلیل و تکریم از مقام بسیجیان سلحشور روئسای عقیدتی نیروهای مسلح مستقر در شهرستان خوي با مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۵۳۵۱۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، روئسای عقیدتی نیروهای مسلح شهرستان خوی در دیدار با حجت الاسلام رستمی ضمن تبریک هفته بسیج بر این نکته اتفاق نظر داشتند که بسیج یعنی خلوص نیت و از جان گذشتن برای دیگران .

روئسا اخلاق نیکو،خوش برخوردی، مهربانی و عطوفت و...را از ویژگیهای مهم بسیجیان عنوان و اظهار داشتند: بسیج شجره طیبه ای است که با سرافرازتر از قبل به رشد و نمو خود ادامه داده و در تمام ابعاد و عرصه ها خوشمی درخشد و ما دیدیم در دفاع از حرم چه فداکاریها که نکردند و شهید حجی نمونه ای از این بسیجیان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی نیز ضمن تقدیر و تشکر از اظهار لطف روسای عقیدتی نیروهای مسلح گفت: اسلام، با اخلاق رسول الله(ص) گسترش یافت و انقلاب اسلامی ایران نیز با اخلاق مسیحایی امام راحل(ره) و رفتار پیامبر گونه ی رهبر معظم انقلاب در حال پیشرفت است. و  بسیج از درایت  تدبیر و رهبر یاین عزیزان شکل گرفته و به راه خود ادامه می دهد.

ارسال نظرات