خبرهای داغ:

نشست هم اندیشی نخبگان جامعه پزشکی با فرمانده سپاه خوی

با هدف هم افزايي بيشتر و تقويت همكاري ها نشست هم اندیشی نخبگان بسیج جامعه پزشکی شهرستان خوی با فرمانده سپاه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۵۰۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی ضمن تبریک هفته بسیج به جامعه پزشکی، آمادگی نهاد مقدس سپاه را جهت همکاری با جامعه پزشکی خوی در امر پیشگیری، درمان و آموزش همگانی بهداشت و سلامت مردم اعلام کرد.

 سرهنگ علائی در ادامه ضمن بیان اینکه هیچ ارگانی به تنهایی نمی تواند مشکلات موجود در جامعه را برطرف کند افزود: ما همیشه سعی و تلاش می کنیم از نظرات نخبگان عرصه سلامت بهره مند شویم و تلاش فعالان عرصه سلامت از نظر ما ستودنی است.

وی اظهار داشت: وظیفه ما قدردانی از فعالیتهای شبانه روزی این عزیزان می باشد که خود را وقف سلامت اهالی شهرستان می کنند و بی درنگ اجرشان کمتر از شهدا نیست.

سرهنگ پاسدار مرتضي عباسلو مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان خوی نیز در ادامه پیرامون فعالیتهای کانون در طول سال 1396 و ویزیت های رایگان انجام شده توضیحات را ارائه و با تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین و پزشکان و متخصصان فعال بسیجی در خصوص اعلام آمادگی کادر پزشکی و درمانی این نهاد، جهت برگزاری اردوهای جهادی ، کارگاههای آموزشی و پژوهشی و ویزیت رایگان بیماران مناطق محروم نکاتی را بیان نمود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار