خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

سپاه چشم امید مردم است

در راستای بررسی و تحلیل مسایل اعضای هیئت اندیشه ورز پایگاه شهید فروتني حوزه شهید حبشی سپاه خوی با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه این شهرستان نشست صمیمی برگزار کرد.
کد خبر: ۸۹۵۳۴۸۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام رستمی با تبریک هفته بسیج و تسلیت حادثه اسف بار زلزله خاطر نشان کرد: بی شک این آزمون الهی است تا مردم به آیات و نشانه های خداوند متعال پی ببرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: حضور رهبر انقلاب اسلام در جمع مصیبت دیدگان مرهمی برای دلهایشان است تا اینکه اندکی از بار غم و اندوه کاهشته شود و ما می بینیم عشق به ولایت بالاتر از مال و خانواده است چرا که مردم با شور و اشتیاق به استقبال آقا آمده و تاسف می خوردند که چیزی برای پذیرایی ندارند.

وی اظهار داشت: مردم غیور و پهلوان استان کرمانشاه دوران 8سال دفاع مقدس را با سربلندی شست سر گذاشته بودند و اینکه به امید خدا  در  این آزمون الهی هم پیروز می شوند.

حجت الاسلام رستمی در ادامه با اشاره به نفسهای آخر گروهک داعش گفت: آمریکا در هر مرحله از دوران  سعی دارد هزینه گزاف کند تا ریشه اسلام را بخشکاند اما بصیرت و درایت مسلمین بیش از این است که دست خوش این دسیسه ها گردد.

وی ابراز داشت: تحریم اقتصادی از دیگر ابزار آمریکاست حال به صورت اقتصادی باشد یا نهاد مقدسی چون سپاه ولی مردم ما نشان دادند که با گوش به فرمان رهبری و لبیک گویی به ایشان به اقتصاد مقاومتی روآورده و تولیدات ملی را مصرف می کنند و با مشتهای گره زده مرگ برآمریکا را سر داده و همگی خود را یک سپاهی معرفی می کنند.

حجت الاسلام رستمی در ادامه به برخی از سوالات در رابطه با تحریم های آمریکا علیه ایران را پاسخ داد.

ارسال نظرات