جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سلطانیه:
بسیجی در صحنه های مورد نیاز نظام و انقلاب حاضر است و آمادگی دارد و در جهت حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی جانفشانی می کند.
کد خبر: ۸۹۵۳۴۸۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سلطانیه در مراسم قبل از خطبه های نماز جمعه در بین بسیجیان و عموم مردم شهرستان به مناسبت هفته بسیج بسیج را نهادی برآمده از بطن اجتماع و بر اساس آموزه های دینی دانست و گفت:هدف از تشکیل بسیج مقابله با ظلم و برقراری عدالت و تحقق حاکمیت الهی(توحید) می باشد.

سرگرد پاسدار کریم محمدی با اشاره به واژه بسیج، افود: بسیجی در معنای عام کسی است که دل در گرو ارزش ها و انقلاب دارد پس بسیجی کسی است متخلق به مکارم اخلاق، مخلص و دارای اندیشه پاک اسلامی می باشد.

وی با اشاره به عناصر تفکر و اندیشه بسیجی اظهار داشت: بسیجی واقعیت را می بیند اما در ان متوقف نمی شود بلکه همیشه فعال است، آرمانها را به واقعیت تبدیل می کند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سلطانیه تصریح کرد: بسیجی چون آزادانه و آگاهانه وارد عرصه می شود، در نتیجه مسئولانه و با اراده محکم کار می کند.

سرگرد پاسدار کریم محمدی با اشاره به حضور و آمادگی افزود: بسیجی در صحنه های مورد نیاز نظام و انقلاب حاضر است و آمادگی دارد و در جهت حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی جانفشانی می کند.

ارسال نظرات