فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: تفکر و روحیه بسیجی یک استراتژی است که با آن می توان مشکلات را حل و عقب ماندگی ها را جبران کرد.
کد خبر: ۸۹۵۳۴۸۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی، در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در دبیرستان شاهد شهید باکری میاندوآب اظهار کرد: فلسفه وجودی بسیج، حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به ویژگی های بسیج و بسیجیان، افزود: فکر و تفکر بسیجی مخالف ظلم بوده و الهام گرفته از آیات الهی است.

وی با بیان اینکه بیدار بودن و دوست را از دشمن تشخیص دادن از جمله ویژگی های بسیجیان است، گفت: فکر بسیجی یعنی بیدار بودن، آگاه بودن و زمان خود را درک کردن.

مولودی ایثار و از جان گذشتگی را دیگر ویژگی بسیجیان عنوان و تصریح کرد: بسیجی یعنی جانبازی و از خود گذشتن در راه آرمان ها و مبارزه با ظالمان.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: فکر بسیجی یعنی آزادمرد بودن و محافظه کار نبودن و سبک زندگی اسلامی و دینی داشتن و تشخیص حق از باطل.

وی با تاکید بر اینکه فکر و تفکر بسیجی راه حل مشکلات است، تصریح کرد: تفکر و روحیه بسیجی یک استراتژی است و با تفکر و روحیه بسیجی می توان مشکلات را حل و عقب ماندگی ها را جبران کرد.

مولودی با بیان اینکه بزرگترین عامل پیروزی مقاومت در عراق تشکیل گروه های مردمی و بسیج به نام "حشدالشعبی" بود، افزود: داعش برای مقابله با انقلاب اسلامی تشکیل شده که  فکر الهی و اندیشه بسیجی و انقلابی آن را شکست داد.

ارسال نظرات