خبرهای داغ:
فرمانده تیپ82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
فرمانده تیپ82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: در عراق همه فهمیدند که تنها راه مقابله با داعش تشکیل بسیج مردمی و عمل جهادی است.
کد خبر: ۸۹۵۳۴۵۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سرهنگ اذربایجانی فرمانده تیپ82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، در مراسم مجمع پیشکسوتان سپاه امام علی(ع) تاکستان ضمن بریک عملیات نابودی داعش گفت: امام خمینی (ره) بسیج را تشکیل دادند به عنوان الگو برای نجات کشورها و دشمن نیز از الگوی بسیج واهمه دارد.
وی ادامه داد: تعریف رهبری از بسیج اینگونه است که کسی که دلش برای نظام می تپد و اعتقاد به جمهوری اسلامی ایران دارد او یک بسیجی است و در جایی دیگر فرموده اند که همه بسیجی هستیم و این به دلیل خدمت صادقانه ای بود که از اول انقلاب تا به حال انجام داده ایم و تعریفی که امام راحل از بسیج دارند ان است که بسیج لشگر مخلص خدا است.
سرهنگ اذربایجانی در خصوص کسانی که اعتقاد به اسلام ندارند ابراز کرد: خانم گاندی اعتراف کرد که بودایی ها اعتقادی به اسلام ندارند ولی اگر می خواهند پیروز شوند و در برار استعمکار انگلیس بایستند باید مثل امام حسین (ع) بجنگند.
وی با اشاره به مثال دیگری گفت: در غزه نیز که همه فرماندهانش سنی هستند با هم هم قسم شدند و گفتند که برای پیروزی ما راهی جز عمل عاشورایی نداریم و باید مانند امام حسین(ع) بجنگیم.
این مسئول اذعان کرد: در عراق نیز همه فهمیدند که تنها راه مقابله با داعش تشکیل بسیج مردمی و عمل جهادی است.
7001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها