خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

راهیان نور مسیری به سوی بهشت است

حجت الاسلام معبودی: در حوزه هایی که بسیج ورود پیدا می کند ثابت شده که در خر حوزه ای توانسته به خوبی به وظیفه خود عمل نماید
کد خبر: ۸۹۵۳۴۵۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مراسم تجلیل از خادمان و عوامل اجرایی راهیان نور دانش آموزی سال ۹۵ صبح امروز در سالن اجتماعات آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد.

در لین مراسم حجت الاسلام علی معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر بیان کرد: خداوند در قرآن مومنان را مثال می زند و می فرماید این گروه اهل اقامه نماز هستند یعنی خود نماز می خوانند و دیگران را نیز به اقامه نماز دعوت می کنند.

وی گفت: اینها از هیچ چیزی نمی هراسند و نهایت ترس آنها از روزی است که دلها منقلب می شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر اظهار کرد: امروز با اطمینان خاطر می توان گفت که بسیج مصداق واقعی این آیه شریفه است و همین امر موجب شد تا بسیج به عنوان یک نیروی قدرتمند در جهان شناخته شود.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: در بحث راهیان نور باید این نکته مورد توجه قرار گیرد که هماهنگی میان عوامل اردویی در تمام مراحل کاری بسیار سخت و دشوار است که در سال بیش از ۲۰ هزار نفر به مناطق جنگی اعزام شوند.

وی افزود: انجام تمام این امور با روحیه بسیجی انجام می شود که اگر این روحیه نبود تدارک و حمل و نقل این جماعت کار آسانی نبود.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر اضافه کرد: در حوزه هایی که بسیج ورود پیدا می کند ثابت شده که در خر حوزه ای توانسته به خوبی به وظیفه خود عمل نماید.

حجت الاسلام معبودی یادآور شد: نمونه بارز این امر در بحث کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه است که اگر حضور به موقع بسیج در این مناطق نبود شاید آمار تلفات کشته شدگان و آسیب دیدگان بیش از آمار موجود بود.

وی اضافه کرد: در حوزه فناوری نیز طبق فرمایشلت مقام معظم رهبری٬ نخبگان ما بسیجیانی بودند که خدمات شلیسته و ماندگاری را به جامعه ارائه دادند و حتی برخی از آنان همچون شهید مقدم٬ شهید رضایی و غیره شهید این مسیر بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر استان قزوین ادامه داد: فکر بسیجی به این دلیل که با یاد خدا زندگی کرد بسیاری از گره های کور را باز می کند و نمونه بارز این مورد شکست فتنه داعش به دست پرتوان فرزندان بسیجی ما در جبهه های برون مرزی است.

حجت الاسلام معبودی در پایان گفت: ما باید تلاش کنیم تا جوانان از طریق کاروان های راهیان نور با قطعه ای از بهشت که یادمان های شهدای گرانقدرمان در مناطق جنگی است آشنا کنیم.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها