خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه راهیان نور استان قزوین:

امسال ۲۵۰۰ نفر به مناطق جنگی و یادمان شهدا اعزام می شوند

امسال نیز ۲ هزار و ۵۰۰ نفر را به مناطق جنگی و بازدید از یادمان شهدا اعزام خواهیم کرد که در این اردوها از همه اقشار و بسیج دانش آموزی و دانشجویی شرکت دارند
کد خبر: ۸۹۵۳۴۴۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین مراسم تجلیل از خادمان و عوامل اجرایی راهیان نور دانش آموزی سال ۹۵ صبح امروز در سالن اجتماعات آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر استان٬ سرهنگ عباس برزگر جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر و فرمانده قرارگاه راهیان نور استان٬ داود بهرامی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)٬ مدیر کل آموزش و پرورش به عنوان جانشین قرارگاه راهیان نور استان و جمعی از معاونین و مسوولین آموزش و پرورش و عوامل اجرایی راهیان نور در استان قزوین برگزار شد٬ عباس برزگر بسیج را نیروی پرتوان و بازوی محرک جامعه برشمرد.

وی گفت: در بحث زلزله اخیر که همه هموطنان را داغدار کرد٬ همین احساس یکدل بودن مردم گواه این مطلب بود که همه با هم یکی هستیم و در هر شرایطی از یکدیگر پشتیبانی می کنیم.

فرمانده قرارگاه راهیان نور استان قزوین اظهار کرد: طبق آنچه که امام خمینی(ره) فرمودند هر کسی که نظام جمهوری اسلامی را قبول دارد و میهن اسلامی را دوست دارد یک بسیجی است و بر همین اساس ما معتقدیم که همه ملت بسیجی هستند.

برزگر بیان کرد: بسیج تعاریف و جنبه های مختلفی دارد اما آنچه می توان دریافت این است که دفاع٬ جانفشانی٬ ایثار٬ گذشت و پاسداری از مملکت و مردم نقطه مشترک همه ما است.

 

وی افزود: سال گذشته هزار و ۳۰۰ نفر در اردوی راهیان غرب کشور شرکت کردند و بر اساس سهمیه بندی کشوری سهم استان قزوین در بازدید از مناطق جنگی ۵ هزار و ۷۰۰ نفر می باشد که این سهم بسیار ناچیز است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر ادامه داد: امسال نیز ۲ هزار و ۵۰۰ نفر را به مناطق جنگی و بازدید از یادمان شهدا اعزام خواهیم کرد که در این اردوها از همه اقشار و بسیج دانش آموزی و دانشجویی شرکت دارند.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها