فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر:
امامی درجمع نمازگزاران نمازجمعه با اشاره به شکست و نابودی کامل داعش در منطقه گفت: داعش فرزند نامشروعی بود که توسط آمریکا و اسرائیل و عربستان دست پرورده شد و توسط حزب الله و نیرو‌های مقاومت نابود شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۴۲۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاشکذر؛ امامی در نماز جمعه با اشاره به شکست و نابودی کامل داعش در منطقه گفت: داعش فرزند نامشروعی بود که توسط آمریکا و اسرائیل و عربستان دست پرورده شد و توسط حزب الله و نیرو‌های مقاومت نابود شد.
وی افزود: خداوند را شاکریم که بار دیگر شاهد تحقق وعده نصرت الهی و پیروزی حق علیه کفر هستیم و این پیروزی قطعا نتیجه وحدت مسلمین و اطاعت از ولایت فقیه است و از مسلمانان جهان درخواست می‌کنیم شیعه و سنی همه با هم بر علیه ظلم و استکبار در جهان متحد شوند و همواره یاردیگر مظلومان جهان باشند.
وی در ادامه افزود: به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج گفت: بسیج یعنی اجتماع همه‌ی صفت‌های نیک انسانی در بدنه بسیجی و بسیجی یعنی در همه حالات و لحظات مکلف به انجام وظایف اللهی در صحنه‌های حساس سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و حتی فردی در جامعه اسلامی در ابعاد منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای باشد. 
امامی خاطر نشان کرد: بسیج یک سد و یک مانع بسیار بزرگ در مقابل بد خواهان به دین اسلام و غارتگران و چپاولگران منابع مادی و معنوی جامعه اسلامی است.
ارسال نظرات