خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا در سخنرانی پیش از خطبه ها:
فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا در سخنرانی پیش از خطبه ها گفت: تفکر بسیجی به کشورهای اسلامی و آزادیخواه صادر شده است و این تفکر پیروزی هایی را رقم زده است و در آینده پیروزی های درخشان تری را رقم خواهد زد.
کد خبر: ۸۹۵۳۴۰۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد علی ملک محمدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته بوئین زهرا با بیان اینکه هدف از تشکیل بسیج حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی است گفت: حرکت انقلاب اسلامی بر پایه اسلام استوار است لذا باید هر جوان بسیجی خود را برای حرکت در این مسیر متعالی آماده نماید.
وی با اشاره به اینکه آنچه که در دفاع مقدس و حوادث پس از آن در انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است حضور بسیج در میدان عمل بوده است افزود: سند موفقیت بسیج تقدیم 220 هزار شهید در دوران دفاع مقدس بوده است که با تمام وجود از انقلاب اسلامی دفاع کردند.
ملک محمدی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نیست تفکر بسیجی به کشورهای اسلامی و آزادیخواه صادر شده است و این تفکر پیروزی هایی را رقم زده است و در آینده پیروزی های درخشان تری را رقم خواهد زد.
فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین کارکردهای بسیج آمادگی روحی، معنوی و فیزیکی در همه صحنه هاست خاطر نشان کرد: نیروی خود ساخته بسیج وقتی در مقابل دشمن قرار بگیرد احساس ضعف نخواهد کرد و این یکی از ماموریت های اصلی ما در بسیج است.
2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها