خبرهای داغ:
جمع کثیری از بسیجیان شهر اقبالیه حلقات صالحین خود را با عنوان میقات صالحین در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) پیش از خطبه های نماز جمعه برگزارکردند.
کد خبر: ۸۹۵۳۳۸۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

حجت الاسلام محمد ذکایی از مجموعه صالحین سپاه استان قزوین، فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین با حضور درجمع این حلقات، با آنها گفتگو نمودند.
مهدی صادق پورفرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین اظهار کرد: سرگروه های محترم حلقات صالحین مطالب ارائه شده در حلقات را به صورت مرتب و سلسه مراتبی ارائه دهند و در ۶ماه یا یکسال به نتیجه برسند.
وی از سرگروه ها و فرماندهای پایگاه ها بدلیل زحماتشان تشکر کرد و گفت: هدف ما رفع مشکلات و کمک به بسیجیان است، میقات صالحین برای آشنایی هر چه بهتر و از نزدیک اولیاء با صالحین و شرکت نوجوانان و جوانان در نماز جمعه و ارتباط با نماز جمعه است.
صادق پور تصریح کرد: میقات صالحین یکی از برنامه های تربیتی صالحین است و تربیت نسل آینده و پاک‌سازی برای آینده ازجمله هدف‌های صالحین است.
این مسئول با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن، بیان داشت: ما درصدد پرورش نسل انقلابی هستیم که در آینده جای نسل انقلابی بزرگ‌تر را بگیرند و همان جوان گرایی در انقلاب صورت گیرد که حلقه های صالحین برنامه هایی نیز برای آنان دارد که در موضوعات بصیرتی برای آنها جلساتی برگزار می‌شود.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها