به همت کانون بسیج حقوقدانان شهرستان بم صورت گرفت؛
این همایش با حضور امام جمعه، حقوقدانان بسیجی اعم از قضات،وکلا، سردفتران،اساتید و دانشجویان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۵۳۳۰۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، ریاست دادگستری شهرستان و رئیس کانون بسیج حقوقدانان جناب آقای عارف کیا ضمن بیان گزارش از عملکرد کانون به بیان اهداف و رسالت های بسیج پرداخت سپس ضمن قرائت زندگینامه شهید نوروززاده که به نام کانون بسیج حقوقدانان زینت بخشیده شده پرداخت و همه دانشجویان را به فراگیری علم و دانش حقوقی فراخواند.

سپس امام جمعه شهرستان حجت الاسلام والمسلمین دانشی ضمن بیان اهداف فضای مجازی و سایبری از دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب عنوان کرد امروز فضای مجازی از سویی هم فرصت است و هم تهدید که باید از آن به نحو مطلوب و شایسته استفاده کرد و مهمترین استفاده آن در ارتباط بین اعضای یک خانواده است که باید برای تقویت آن در منزل نظارت و کنترل مستمری صورت گیرد.

در ادامه برنامه رئیس بسیج حقوقدانان استان جناب آقای مهدی پور ضمن تبریک هفته بسیج به اهمیت فضای مجازی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب پردات و خاطر نشان کرد که اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است.ایشان ضمن تاثیر گذار بودن این فضا در عرصه ملی و بین المللی و طریقه استفاده و صحیح از آن اشاره و از حضور همه بسیجیان حقوقدان در این همایش تقدیر و تشکر کرد.

در پایان جناب آقای دکتر تقی زاده از اساتید دانشگاه استان در زمینه سواد رسانه ای و تاریخ و تحولات آن مطالبی را عنوان نمود. ایشان در بخشی از سخنان خود به رشد و پیشرفت تکنولوژی علمی اشاره کرد و افزود شاید تا سال ۲۰۳۰ این تکنولوژی در سطح وسیع تری گسترش یابد که باید راههای درست استفاده از آن را فراگرفت و آموزش داد.

ایشان با تاکید بر ارتباط جمع گرایی عنوان داشت شبکه های اجتماعی باعث گردیده است افراد از نگاه جامع گرایانه به فردگرایانه گرایش یابند که این عامل خطر بزرگی محسوب می شود.ایشان ضمن بیان اینکه چگونه می توانیم از این فضا به نحو مطلوب استفاده کنیم گفت: سعی کنید ضمن مطالعه دقیق از این فضای حقیقی خوب بهره برداری کنید و اگر دیدید کار مهمی صورت می گیرد آن را به عرصه بین المللی انتشار دهید.

ارسال نظرات