یک نماینده مجلس در گفتگو با«بسیج»عنوان کرد
پورمختار گفت: بسیج توانمندی های بسیار زیادی در همه عرصه ها دارد که اگر مجموعه این توانمندی ها در کنار هم قرار گیرد می تواند تحولات بسیار خوب و عظیمی در کشور ایجاد شود.
کد خبر: ۸۹۵۳۳۰۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با نقش و ظرفیت بسیج در تعالی فرهنگ اجتماعی کشور اظهار داشت: بسیج توانمندی های بسیار زیادی در همه عرصه ها دارد که اگر مجموعه این توانمندی ها در کنار هم قرار گیرد می تواند تحولات بسیار خوب و عظیمی در کشور ایجاد شود.

این نماینده مجلس متذکر شد: بسیج برای انجام این ماموریت های مهم به حداقل هایی همچون بودجه و تامین نیروی انسانی نیاز دارد.

نماینده مردم کبودرآهنگ تاکید کرد: دولت باید بودجه ای را متناسب با فعالیت های بسیج اختصاص دهد. خانواده ها به بسیج اعتماد دارند و فرزندان خود را برای مدت طولانی به اردوهای بسیج می فرستند.

پورمختار تصریح کرد: بسیج با توانمندی ها و ظرفیت خوبی که دارد می تواند آینده بسیار درخشانی را برای کشور در عرصه های فرهنگی و اجتماعی رقم بزند همانطور که در گذشته و در موقعیت های مختلف از جمله جنگ تحمیلی بسیار موفق عمل کرد.

ارسال نظرات