همزمان با ششمین روز از هفته بسیج.

افتتاح پایگاه مقاومت خواهران ولایت بیجار

همزمان با ششمین روز از هفته بسیج با حضور مسئولان پایگاه مقاومت خواهران ولایت بیجار در مسجد جواد الائمه (ع) افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۲۹۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در ششمین روز از هفته بسیج با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، معاون فرماندار و جمعی از مسئولان پایگاه مقاومت خواهران ولایت بیجار در مسجد امیر المومنین (ع) افتتاح شد.

مسئول بسیج جامعه زنان بیجار در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بانوان بسیجی از ابتدای انقلاب تا کنون نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته اند.

وی افزود: زنان چه در زمان انقلاب و چه پس از آن ایام نقش آفرین بوده و هستند و در دوران دفاع مقدس نیز اگر بانوان در صحنه نبودند و از جنگ پشتیبانی نمی‌کردند، امروز موفقیت‌های این دوران مثال زدنی نمی‌شد.

سرکانی در خصوص ایجاد پایگاه مقاومت خواهران ولایت، گفت: با توجه به اینکه قبلا در این مکان پایگاه خواهران نبود بسیجیان این منطقه در پایگاه‌های مجسد موسی بن جعفر (ع) و مسجد امیرالمومنین (ع) فعالیت داشتند.

مسئول بسیج جامعه زنان بیجار تصریح کرد: با مراجعه مکرر بسیجیان در خصوص راه اندازی این پایگاه به لطف خدا امروز شاهد افتتاح پایگاه مقاومت خواهران ولایت در مسجد حضرت جواد الائمه (ع) هستیم.

وی اعلام کرد: در این پایگاه ۳۰۰ نفر از بسیجیان با ۴ حلقه صالحین در حال فعالیت هستند.

سرکانی با اشاره به نقش موثر بسیجیان در مقابله با تهدید‌های جنگ مرم دشمنان، گفت:پایگاه‌ها با جذب بسیجیان و اجرای برنامه‌های معنوی، فرهنگی و اجتماعی نقش موثری در خنثی سازی تهدیدات فرهنگی دشمنان دارند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات