خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام‌حسن مجتبی (ع) قزوین گفت: بسیج باید اقتدار داشته باشد تادر مقابل دشمنان قدار بایستد . بسیج لشگر مخلص خدا ویادگار امام راحل است که اهداف والایی را دنبال می کند.هدف بسیج دفاع از انقلاب اسلامی و ارزشهای ناب اسلام است .
کد خبر: ۸۹۵۳۲۸۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج قزوین، داود بهرامی فرمانده سپاه امام‌حسن مجتبی (ع)در خطبه های قبل ازنماز جمعه ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی های اخیر محور مقاومت بیان کرد: اگر بسیج مردمی در عراق نبود پیروزی در عراق نصیب ما نمی شد وما شکست می خوردیم .اگرجانفشانی شهدای مدافع حرم نبود، باید درداخل ایران می جنگیدیم .
وی ضمن تشریح فلسفه تشکیل بسیج٬ این نهاد ارزشمند را الگویی جهانی در تعاریف حضرت امام خمینی(ره) دانست و تاکید کرد:بسیج یک نیروی الهی است که تحت زعامت ولایت فقیه است که در 5آذر سال 1358به فرمان امام راحل تشکیل شدکه هدف آن اتحاد بین مردم در مقابل استکبار جهانی بود .
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) تصریح کرد: بسیج باید خودش را برای یک جنگ تمام عیار فرهنگی آماده کند واین کار با اتحاد ویکدلی مردم تحقق نمی یابد .امروز بسیج در تمامی عرصه ها در کنار مردم خوش درخشیده است وامروز استکبار جهانی از اتحاد ویکدلی ووحدت امت اسلام وبسیج در هراس است .
بهرامی ادامه داد: با آمدن نام بسیج برخی صرفا تصور نهادی نظامی پیدا می کنند که مخصوص زمان جنگ است اما باید بدانند که علاوه بر این موضوع٬ امروز عرصه جنگ گسترده تر و وظایف بسیج به عنوان لشگر مخلص خدا در برابر هجمه طاغوت ها بیشتر وسنگین تر است. زلزله اخیر نشان داد که مردم ما بسیار ولایی هستند ودر کنار سختی ها ومشکلات در کنار هم متحد ویکدل هستند.
وی یادآور شد: راهبرد مقابله با آمریکا اشاعه تفکر بسیجی در تمام سطوح است آمریکا شیطان بزرگ است و برای مقابله با آن لشگر مخلص خدا باید هرچه بیشتر به تقوا مجهز شود تا بتواند زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) باشد.
بهرامی در پایان یاداورشد :کارنامه بسیج در دفاع از انقلاب درخشان است والحمدلله در تمامی عرصه ها بسیج پیشگام است وهمه باید بصیرت ودشمن شناسی راسرلوحه کار خود قرار دهیم .
1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها