گروهک سازی یکی از هنرهای استکبار است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گروهک سازی را هنر استکبار دانست و گفت: گروهک ها در چهارچوبی که دشمنان برای آنان تهیه می کنند فعالیت می کنند.
کد خبر: ۸۹۵۳۲۶۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز مراسم افتتاحیه دوره پرچم داران دین و اندیشه با حضور علما، ماموستایان و روحانیون استان در اردوگاه سلیمان خاطر سنندج برگزار شد.


در این مراسم حجت الاسلام پارسا مسئول سازمان بسیج طلاب استان کردستان ضمن خیرمقدم به مدعوین گفت: یکی از برنامه‌های فرهنگی سازمان بسیج طلاب، برنامه پرچم داران دین و اندیشه است. برنامه‌ای که در آن روحانیون آموزش‌های لازم را جهت مقابله با افکار تکفیری خواهند دید.

وی اظهار داشت: این برنامه در ۳ دوره ویژه برادران و خواهران طی ۷۵ ساعت کلاس برگزار خواهد شد.

در ادامه این مراسم سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس ضمن تبریک هفته بسیج و ماه ربیع الاول گفت: یکی از مباحث مطرح امروز بحث برچیده شدن جریان الحادی تکفیر است.

فرمانده سپاه بیت المقدس اظهار داشت: ما در استان کردستان با ۲ تهدید مواجه هستیم یکی تهدید قومی و دیگری تهدید واگرایی مذهبی است.

وی خاطرنشان کرد: تهدید قومی امروزه در استان ما وجود دارد و دشمن با استفاده از آن جوانان را تحریک به جدایی طلبی می‌کند.

فرمانده سپاه بیت المقدس گروهک سازی را هنر استکبار دانست و گفت: گروهک‌ها در چهارچوبی که دشمنان برای آنان تهیه می‌کنند فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: تهدید دیگر استان، تادید واگرایی مذهبی است که دشمن با دست گذاشتن بر مذهب مردم استان سعی در تحریک آنان دارد.

سردار رجبی بیان داشت: علی رغم تمامی دشمنی‌ها علیه ملت ایران، اقوام ما اتحاد خود را حفظ کرده اند و کشور ما دارای قدرت بازدارندگی بالایی است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرام فر کردستان عنوان داشت:حقیقت ارتباط بین شیعه و سنی یک حقیقت درست است، ولی دشمن میخواهد این ارتباط ارتباط نادرستی باشد.


سردار رجبی در پایان سخنانش علما و روحانیون را نخبگان و طراحان اصلی مقابله با جریان‌های تکفیری دانست وافزود: همه علما و روحانیون ما باید  متحد و یک صدا در مقابل هر گونه جسارت دشمن ایستادگی کنند.
ارسال نظرات