یکی از فرماندهان بسیج ایلام در گفتگو با «بسیج»:
رقیه میرزایی گفت: متاسفانه برخی علاقه دارند تفکر بسیجی را یک تفکر قدیمی و مربوط به سال های دفاع مقدس معرفی کنند این در حالی است که بسیج در عرصه های مختلف اعم از اقتصادحضور فعالانه ای داشته است.
کد خبر: ۸۹۵۳۲۳۲
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۹

رقیه میرزایی فرمانده بسیج پایگاه حضرت رقیه (س) شهرستان دهلران استان ایلام در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: متاسفانه برخی علاقه دارند تفکر بسیجی را یک تفکر قدیمی و مربوط به سال های دفاع مقدس معرفی کنند این در حالی است که بسیج در عرصه های مختلف اعم از اقتصادحضور فعالانه ای داشته است.

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه اقتصادی هم به میدان آمده است افزود: باید اعتقادات و باورهایی که بسیج مورد اهانت قرار می دهند را با به میدان آمدن از بین برد.

وی در ادامه افزود:بسیج درصدد است تا پایه های یک معیشت و زندگی مطلوب و عادلانه را در کشورمان با تلاش فراوان ترمیم و استوارکنند از اینرو آمادگی حضور در عرصه های سخت اقتصادی را دارد.

میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: بسیجیان با عزم و اراده و گذشت از راحتی و آسایش خود گذشته تا بتوانند معیشت اقتصادی را برای مردم ایجاد کنند از اینرو در مناطق مختلف محروم حضور یافته و مشکلات مردم را از نزدیک مشاهده کرده و برای از بین بردن مشکلات مناطق محروم همه همت خود را بکار می گیرند.

ارسال نظرات