معاون طرح و‌برنامه ریزی ستاد کل نیروهای مسلح،وجود و نقش بسیج در سازمانهای آموزشی را مهم توصیف کرد و‌گفت:توسعه فرهنگ‌ولایت مداری و‌ انقلابی عمل کردن،نقش اول بسیج است و بسیجی باید با علم پیش برود.
کد خبر: ۸۹۵۳۱۹۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،از اسلامشهر،سردار رضا عبدالهی،معاون طرح و‌برنامه ریزی ستاد کل نیروهای مسلح، در تجمع بزرگ و‌حماسی بسیجیان اسلامشهر،ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج،این نیروی معنوی را،حافظ جان مردم واقتدار کشور برشمرد و‌اظهار داشت:اگر امروز در دنیا جمهوری اسلامی با اقتدار و آسایش و در امنیت است به این دلیل است که بسیج را داریم.

وی بر این اساس افزود:کسانی که نگاهشان به آن سوی مرزهاست ملاحظه کنند اگر کسی می خواهد موفق شود باید به بسیجیان نگاه کند.

معاون طرح و‌برنامه ریزی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد:این بسیجیان هستند که نقش بی بدیل سربازان ولایت و امام زمان (عج) را دارند و‌همیشه در سخترین شرایط اقتصادی و‌سیاسی،حافظان و پاسدارن ولایت در صف مقدم جبهه ها هستند.

این مقام نظامی در بخش دیگری از سخنرانی خود، وجود و‌نقش بسیج در سازمانهای آموزشی را مهم توصیف کرد و‌ادامه داد:توسعه فرهنگ‌ولایت مداری و‌ انقلابی عمل کردن زیر سایه ولایت فقیه ،نقش اول بسیج است و بسیجی باید با علم و‌تحصیل پیش برود،تا در جبهه های فرهنگ،ی سنگر مستحکمی را علیه جنگ‌رسانه ای و‌فرهنگی دشمن داشته باشیم.

وی اضافه کرد:بسیج با اخلاص و عمل و شجاعت، شهامت و با بصیرت و آگاهی می‌تواند موفق باشد.

سردار عبدالهی در خاتمه سخنرانی خود،با نگاهی به وقایع مهم منطقه و‌نقش بسیج در نابودی گروه تکفیری-صهیونیستی داعش خاطر نشان کرد:حضور داعش برای تصرف ایران بود و این گروهک پلید می‌خواست سوریه و عراق را تصرف کند و وارد ایران شوند و‌ اگر رزمندگان، بسیجیان و مدافعان حرم نبودند باید در شهرهای ایران با آنان می‌جنگیدیم.

انتهای پیام//
.

ارسال نظرات