خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز :
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: شبکه ها و رسانه های مختلف و شبکه های اجتماعی مختلف برنامه ریزی کردند به مذهب ما به اسلام ما و فرهنگ حسینی و عاشورایی ما آسیب بزنند ، اینجاست که بسیج وارد می شود و غیرت بسیجی اجازه نمیدهد به راحتی از کنار این ها عبور کنند .
کد خبر: ۸۹۵۳۱۹۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در سخنان قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهر الوند اظهار کرد: یکی از خصوصیات بسیجی ولایت پذیری بسیجیان است ما با همین تفکر بسیجی توانستیم در منطقه و جهان حرفی برای گفتند داشته باشیم و در مقابل استکبار جهانی بایستیم.
وی افزود: پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق مصداق بارز ولایت مداری است و در دفاع مقدس رزمندگان ما از این شاخصه اصلی که ولایت مداری است استفاده کردند و پیروز شدند.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت:: دیگر خصوصیات یک بسیجی اخلاص در عمل اوست و یک بسیجی همه کار‌ها و عملش برای رضای خدا انجام میدهد.
وی ادامه داد: اگر یاد خدا در کار‌های ما نباشد و رنگی نداشته باشد مطمانا آسیب‌های جدی وارد ماموریت‌های ما خواهد شد.
وی یکی از راه‌های جذب دربسیج را اخلاق خوب دانست و گفت:: در ماموریت‌ها بسیج با اخلاق خوب و حسن خلق خوب با بدنه جامعه می‌توان مردم را جذب بسیج کرد.
وی خاطر نشان کرد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به خطر افتادن منافع آمریکا در منطقه و خصوصا ایران اسلامی آمریکا کمر همت بسته بود تا انقلاب ما را از بین ببرد و بسیج در همان روز‌ها سازماندهی شد و نقش خودش را ایفا کرد و وظیفه اصلی بسیج حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب بود. بعد از پیروزی انقلاب بسیج با ۳۰۰ گردان به کمک نیروی‌های نظامی و انتظامی آمدند.
وی بیان کرد: بسیج نه تنها در بحث نظامی بلکه در بحث سازندگی وارد عمل شدن و بعد از هشت سال جنگ خانه‌هایی که بر اثر بمب باران خراب شده بود را بازسازی کردند.
وظیفه اصلی بسیج حفاظت و حراست از انقلاب است
این مسئول ابراز کرد: امروزه دشمن تمام انرژی خودش را گذاشته است تا با اقتصاد به کشور ما صدمه بزند و امروز نخبگان بسیجی در بحث اقتصاد وارد شدند و قرارگاه‌های سازندگی در تمام استان‌ها و شهرستان‌ها سازماندهی شد و فعالیت‌های ویژه‌ای سپاه و بسیج دارد.
وی با بیان اینکه ما باید این پیروزی جبهه مقاومت را جشن بگیریم گفت:: این جنگ به نوعی جنگ جهانی سوم بود، چون تمام توان مالی با تمام زر و زور میخواستند محور مقاومت جبهه اسلامی و انقلاب اسلامی ضربه بزنند.
وی در پایان افزود اگرداعشی‌ها سوریه و عراق را میگرفتند قطعا هدف بعدی آن‌ها ایران بود و ما مدیون شهدای مدافع حرم و خانواده شهدا هستیم.
گفتنی است در پایان از دو جانباز مدافع حرم شهرستان البرز تقدیر به عمل آمد.
وظیفه اصلی بسیج حفاظت و حراست از انقلاب است
وظیفه اصلی بسیج حفاظت و حراست از انقلاب است
۳۰۰۱/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها