فرمانده سپاه شهرستان بیجار گفت: مسئولین باید برای حل مشکلات تفکر بسیجی داشته باشند تا بتوانند با تمام وجود در خدمت مردم و نظام جمهوری اسلامی باشند.
کد خبر: ۸۹۵۳۱۷۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن عسگری فرمانده سپاه شهرستان بیجار در پنجمین روز از هفته بسیج در میقات صالحین بسیجیان بیجار که در حسینیه این شهرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیجی که امام راحل تشکیل داد صرفا یک تشکل نبود که کار‌های نظامی را انجام دهد، بلکه تفکری بود که امام آن را پایه گذاری نمود.

وی گفت: بسیجی بدون هیچ چشم داشتی کار‌های بزرگی انجام می‌دهدو بسیجی به بصیرت مشهور است که بسیجی چراغ راه جامعه باید باشد.

فرمانده سپاه شهرستان بیجار تصریح کرد: یکی از شاخصه‌های بصیرت بسیجی دشمن شناسی است که با تفکر بسیجی و مردمی حرکت میکنند و در جهت خنثی سازی توطئه‌های دشمنان گام بر میدارند.

وی با بیان ویژگی‌های تفکر بسیجی که حرکت در طریق ولایت فقیه است گفت: بسیجی بزرگترین افتخارش این است که سرباز ولایت است و تا زمانی که ما از ولایت فقیه دفاع میکنیم هیچ کس نمیتواند گزندی به انقلاب و ملت ما برساند.

عسگری افزود: تفکر بسیجی صرفا مربوط به نظام اسلامی نیست و بیشتر کشور‌های مسلمان جهان به تاسی از نظام اسلامی ما این تفکر را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

وی اظهار کرد: امروز شجره طیبه بسیج در کشور‌های اسلامی گسترش پیدا کرده است و تفکری نام آشنا در جهان اسلام است.

فرمانده سپاه شهرستان بیجار گفت: مسئولین باید برای حل مشکلات تفکر بسیجی داشته باشند تا بتوانند با تمام وجود در خدمت مردم و نظام جمهوری اسلامی باشند.

وی با اشاره به گزارش آماری ناحیه مقاومت در یکسال گذشته گفت: اهدا بیش از ۵۰۰ بسته فرهنگی و لوازم التحریر به دانش آموزان بی بضاعت، بازسازی و مرمت ۱۰ مدرسه با اعبار ۱۰۰ میلیون تومان، برگزاری اردوی طرح هجرت دانش آموزان با حضور ۴۵۰ دانش آموز، اعزام ۵۰۰ نفر از دانش آموزان به اردوی راهیان نور، اعزام ۱۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی به بخش آغبلاغ طغامین و خدمت رسانی به محرومین، برگزاری همایش‌های فرهنگی با موضوع حجاب و عفاف، برگزاری ۳۸ یادواره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اعزام ۵ اکیپ پزشکی به مناطق محروم، برگزاری اردوه‌های فرهنگی تربیتی برای دانش آموزان و دانشجویان و بسیجیان به تعداد ۷۰۰ نفر در سطح شهرستان بیجار را عنوان کرد.

فرمانده سپاه شهرستان بیجار خاطر نشان کرد: برگزاری پیاده روی‌های خانوادگی در سطح شهرستان، سرکشی از خانواده شهداء، کمک در ساخت و مرمت و بازسازی مساجد از دیگر کار‌های ناحیه مقاومت بوده است.

وی گفت: در بحث کمک رسانی بسیجیان شهرستان در همان ساعات اول در جمع آوری و ارسال کمک‌های مردمی که ۲۵ میلیون تومان نقدی و ۱۲۰ تن کمک‌های غیر نقدی مردمی برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه بوده است و در صدد هستیم گروه‌های جهادی را سازمان دهی و در جهت بازسازی روستا‌های مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام کنیم.

عسگری یادآور شد: قرار گاه پیشرفت و آبادانی سپاه در بیجار فعال است و در بیش از ۴۰ روستا به ارائه خدمات می‌پردازد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات