به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج جلسه مشترک بین سه ناحیه امام حسین (ع)، امام هادی (ع) و امام سجاد (ع) جهت اجرای برنامه این هفته در ناحیه و حوزه ها و پایگاههای بسیج در سالن جلسات فرماندهی ناحیه امام حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۱۵۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، معاونتهای فرهنگی اجتماعی عملیات روابط عمومی و آماد که در این هفته وظایفی را بر عهده دارند در جلسه حضور داشتند .

جلسه مشترک نواحی سه گانه کرج
خورشیدی فرمانده ناحیه امام حسین (ع) ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول و همچنین پیروزی مقاومت علیه داعش خبیث گفت: باید ارزشهای بسیج در این هفته پررنگ به نمایش در بیاید برنامه ها نباید صرفا در مجموعه های بسیج به اجرا در بیاید بلکه در سطح شهر و بین مردم باید اجرا گردد چون بسیج مردمیست و بر اساس فرمایش امام (ره) اگر بیست میلیون ایرانی داریم بیست میلیون هم بسیجی داریم و از کلیه پاسداران درخواست نمود مجدانه در این هفته کار کنند تلاش کنند و از آنجا که همه پاسداران انقلاب اسلامی خود نیز بسیجی هستند در خواست کرد که ارزش هارو زنده کنند و کم نکذارند.


در این جلسه بنا شد که  راهپیمایی روز جمعه به جهت پیروزی مقاومت را داشته باشیم که 110 عدد دوچرخه به قید قرعه به حضار هدیه میشود همچنین روز پنجشنبه گلباران مزار شهدا انجام و روز یکشنبه نیز در مصلی کرج کلیه بسیجیان حاضر و به فرمان های ولی امر مسلمین لبیک خواهند گفت.

 

خبرنگار:فرهادی

ارسال نظرات