با مشارکت 3 میلیاردو 400 میلیون تومانی در کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان، این استان رتبه نخست کشوری را در شش ماهه نخست امسال کسب کرد.
کد خبر: ۸۹۵۳۱۱۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه خیران زنجانی در کارهای خیرخواهانه همواره پیش قدم هستند، گفت: بیش از 21 هزار خیر حمایت مادی و معنوی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان را بعهده دارند.

هدایت صفری با بیان اینکه سه هزار و 200 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: میانگین سرانه دریافتی ماهانه ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل کمک حامیان بیش از 259 هزار تومان و فرزندان محسنین بیش از 130 هزار تومان است.

وی به کمک سه میلیارد و 400 میلیون تومانی حامیان زنجانی در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین در شش ماهه نخست امسال به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان اشاره و تصریح کرد: میزان مشارکت حامیان طرحهای اکرام ایتام و فرزندان محسنین برای تامین بخشی از هزینه های ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 66 درصد افزایش داشته است.

وی با قدردانی از مشارکت مطلوب حامیان طرح های اکرام ایتام و فرزندان محسنین در برنامه های اجرائی کمیته امداد استان زنجان، ادامه داد: با مشارکت مطلوب خیران زنجانی در کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ، این استان رتبه نخست کشوری را در شش ماهه نخست امسال کسب کرد.

صفری با بیان اینکه توسعه طرح اکرام ایتام و محسنین و افزایش تعداد حامیان برای کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از برنامه های مهم این نهاد در استان زنجان است ، گفت: خیران زنجانی می توانند با مراجعه به سایت کمیه امداد به |آدرس www. Emdad.ir   یا با ارسال عدد 1 به سامانه 3000333324 و یا با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در این طرح مشارکت کنند.

ارسال نظرات