خبرهای داغ:
مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور قزوین:
مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور استان قزوین اذعان کرد: مستکبرین همواره نهادهایی را که حامی مکتب بوده‌اند را مورد هجمه قرار داده اند لذا امروز بسیج که در راستای اهداف انقلاب حرکت می‌کند مورد حمله قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۹۵۳۰۸۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

حجت‌الاسلام محبی مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی خود با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج همواره زحمات بسیاری را در اقشار و حوزه‌های مختلف کشیده است.
وی تصریح کرد: بسیج در بخش‌های گوناگون و به ویژه در بخش‌های مدیریتی همواره به نحو احسنت حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است هرچند گاها کاستی‌های ضعیفی نیز وجود داشته است.
این مسئول اقدامات خالصانه بسیج را عامل اصلی موفقیت‌های این نهاد دانست و ابراز داشت: بسیج فعالیت‌های خوبی در زمینه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی داشته و همه این موفقیت‌ها به خاطر اقدامات خالصانه این سازمان بوده است.
مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور قزوین تشریح کرد: بسیج همواره در راستای اهداف نظام اسلامی و رهبری و پیروی از ولایت‌فقیه گام برداشته و مستکبرین همواره نهادهایی را که حامی این مکتب بوده‌اند را مورد هجمه قرار داده اند لذا امروز بسیج که در راستای اهداف انقلاب حرکت می‌کند را مورد هجمه خود قرار می دهند تا تخریبش کنند
محبی مناسبتی عمل کردن بسیج را از نقاط منفی این سازمان عنوان کرد و گفت: علیرغم اقدامات بسیار موفق‌آمیز بسیج کمبودهای ربرنامه‌ای در برخی از بحث‌ها از سوی این سازمان حس می‌شود که عموما به خاطر تمرکز بسیار بسیج بر روی برنامه‌های مناسبتی می‌باشد.
وی ادامه داد: بسیج باید خود را از درگیری در برنامه‌های مناسبتی نجات داده و به دنبال نقشه‌ای راهبردی و بلندمدت برای توسعه کشور در زمینه‌های مختلف باشد.
مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور قزوین در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز بسیج در زمینه‌های علمی و پژوهشی ضعیفتر از بخش فرهنگی عمل کرده و می‌تواند با تدوین برنامه‌ای جامع در این راستا بهتر عمل کند به شرط آن‌که همه افراد و مسئولین نسبت به این برنامه پایبند باشند.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها