نماینده، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه با تاکید بر اینکه دلبستگان به آمریکا باید به خود بیایند گفت: نابودی داعش شکست استکبار جهانی در منطقه را رقم زد
کد خبر: ۸۹۵۳۰۵۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام مهدی شفیع خانی با بیان اینکه شهدا اخلاص در عمل را در زندگی خود قرار داده بودند اظهار داشت: شهدا با اخلاص در دین خود ثابت قدم بودند و در برابر دشمنان ایران اسلامی ایستادگی کردند تا عزت و شرافت را برای مسلمانان به ارمغان بیاورند.

وی با بیان اینکه باید اخلاص در تمامی ابعاد زندگی قرار داشته باشد افزود: شهدا به معنای واقعی مصداق حقیقی واژه‌های ایثار، شجاعت، فداکاری، دلاوری و ایستادگی هستند که در طول هشت سال دفاع مقدس و در صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی در برابر دشمنان این مرز و بوم ایستادگی کرده اند.

نماینده، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در ادامه سخنان خود به نابودی داعش اشاره نمود و خاطر نشان کرد: آنانی که دلبسته به آمریکا هستند امروز ببینند که داعش چگونه با مقاومت و با اخلاص رزمندگان اسلام سرنگون شد.

به گفته وی کسانی که آمریکا را کدخدای جهان می‌پنداشتند امروز باید شاهد محاسبات اشتباه آمریکایی‌ها در سرنگونی داعش باشند.

وی نابودی داعش را برابر با شکست مفتضحانه استکبار جهانی دانست و افزود: کشور‌های جنایتکاری که گروهک تکفیری تروریستی داعش را حمایت می‌نمودند امروز با سرنگونی داعش در منطقه شکست خورده اند و این به برکت خون شهدایی است که در راه دفاع از اسلام جان خود را فدا کردند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات