خبرهای داغ:
امام جمعه الوند گفت: آمریکا و اسرائیل از دست حزب الله خواب راحت ندارند، حزب الله فقط با سلاحش پیروز میدان نیست بلکه با ایمان و تعهد بچه های حزب الله پیروز میدان است .
کد خبر: ۸۹۵۳۰۵۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، مسوولین و بسیجیان شهرستان البرز با امام جمعه شهر الوند دیدار کردند.
حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه شهر الوند در جمع بسیجیان و مسولین شهرستان البرز گفت: تفکر بسیجی همان کل عرض کربلا کل یوم عاشورا است و با همین تفکر جهان استکبار را به زانو درآورده است.
وی ادامه داد: نباید نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در عرصه کوتاه کردن دست استکبار از دامن جهان اسلام فراموش کرد، چرا که همه جهانیان بر نقش آن اذعان و اعتراف دارند که این فرماندهی عالی سپاه ایران بود که سوریه و عراق را از لوس وجود داعش پاک کرد.
وی ادامه داد: همین تفکر بسیجی است که مرز‌ها را در نوردیده است و استکبار را به زانو درآورده؛ شبکه‌های اجنبی در اوایل شکل گیری داعش از لفظ دولت اسلامی عراق و شام استفاده می‌کردند، ولی در حال حاظر شرم میکند که بگوید داعش از عوامل ما است و این با اتحاد و وحدت به وجود آمده است.
امام جمعه الوند بیان کرد: تفکر بسیجی مرز نمی‌شناسد و بعضی از عوام می‌گوید سوریه به ما چه ربطی دارد، دیدند که داعش تا تهران آمد و وزارت اطلاعات و سپاه صد‌ها از عملیات این‌ها را در ایران نابود کرد ند.
طهماسبی افزود: امروز با یارگیری عالمانه ما و انتشار آرمان‌های انقلاب اسلامی به دیگر کشور‌ها به این مسئله نزدیک می‌شویم که ناتو بهم بریزد و پیروزی اصلی این قضایا جمهوری اسلامی ایران است.
این مسئول تبیین کرد: امروز عربستان می‌گوید که حزب الله باید خلع سلاح بشود! عربستان که سهل است آمریکا نتوانستند حزب الله را خلع سلاح کند، آمریکا و اسرائیل از دست حزب الله خواب راحت ندارد، حزب الله فقط با سلاحش پیروز میدان نیست بلکه با ایمان و تعهد بچه‌های حزب الله پیروز میدان است.
امام جمعه شهر الوند گفت: در خصوص زلزله کرمانشاه نیز گفت: هر کسی در ه. مقامی که قرار دارد باید به کمک مردم کرمانشاه بشتابد، امروز حل مشکل کرمانشاه باید اولویت قرار بگیرد.
وی در پایان افزو: در سطح استان، شهرستان ما در جمع آوری کمک‌های مردمی در صدر همه شهرتان‌های استان قرار داشته است که مایه افتخار می‌باشد.
۳۰۰۱/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها