مصطفی برزگر
فرمانده سپاه استان در آئین رونمایی از نماهنگ خون و غیرت در ملکشاهی/
فرمانده سپاه امیرالومنین(ع) گفت: بسیج شاهکار اندیشه بزرگ عالمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تضمین کننده نهضت و تفکر انقلابی است.
کد خبر: ۸۹۵۳۰۴۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار "سیدصادق حسینی"؛ فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در آئین رونمایی از نماهنگ خون و غیرت در ملکشاهی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: اثرگذاری هنر ماندگار است و وقتی با تفکر اسلامی آمیخته باشد هم ماندگار و هم انتقال دهنده فرهنگ است.

وی اظهار کرد: بسیج شاهکار اندیشه بزرگ عالمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تضمین کننده نهضت و تفکر انقلابی است.

سردار حسینی افزود: ما هرچه قدر به جلو برویم، ارزش بسیج را بیشتر درک می کنیم مقام معظم رهبری فرمودند؛ اگر بسیج به فرمان امام راحل (ره) تحقق پیدا نمی کرد، انقلاب ما یک نقص بزرگ داشت.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: ما به کرات، قدرت و ظرفیت بسیج را در عرصه های مختلف چون؛ دفاع مقدس، سازندگی، سیاست ، فرهنگ اقتصاد و مسائل اجتماعی مشاهده کرده ایم.

این فرمانده نظامی به نقش بسیج در ارتباط نظام اسلامی با مردم اشاره کرد و گفت: وابستگی انقلاب به لایه های مردم و لایه های اجتماعی لازم بود بسیج سوپاپ اطمینان نظام اسلامی و حلقه اتصال نظام مقدس جمهوری اسلامی با لایه های پایین جامعه است.

وی تصریح کرد: امام (ره) در 5 آذر 58 فرمودند؛ ملتی که 20 میلیون جوان دارد، طبیعتا باید 20 میلیون تفنگدار داشته باشد.

سردار حسینی ادامه داد: حکومت اسلامی به وسیله مردم و امنیت آن نیز به وسیله مردم است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به بسیج مردمی در کشورهای منطقه گفت: امروز ما شاهد درخت مبارک و شجره طیبه بسیج در منطقه هستیم؛ حزب الله  در لبنان، دفاع وطنی در شوریه، حشدالشعبی درعراق و یمن در یک جنگ نابرابر برگرفته از تفکر بسیجی هستند. ریشه شجره خبیثه در عراق توسط بسیج و تفکر بسیجی کنده شد.

وی اذعان کرد: بزرگترین ارتش مردمی و کم هزینه ترین ارتش طول تاریخ جهان نیروی ایمانی بسیج با بیشترین بهره وری است.

سردار حسینی یادآور شد: آنی که در مقابل استکبار ایستاده است، ملت بسیجی ایران اسلامی است. امام (ره) هدیه دیگری به ملت ارزانی داشت و آن هم این بود که آمریکا شیطان بزرگ و بزرگترین دشمن ملل است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: هرچی حوادث در جهان اتفاق می افتد، یک سر بازیگر شیطانی اش آمریکا است. داعش دست پرورده آمریکا است ، بعد از اینکه آخرین روزهای عمر ننگینش را سپری می کرد، فتنه ای دیگر به نام همه پرسی در عراق بود که در نطفه خفه شد و فتنه ای دیگر در لبنان به چا کردند که شکست خود و به دنبال توطئه های دیگری هستند.

سردار حسینی در پایان گفت: اتحاد و همبستگی ملت ما الگویی برای دنیا شده است و از یک تفکر الهی اسلامی و جهادی برخوردار هستیم.

 

ارسال نظرات