در ۹دی شماره ۲۹۳ام می خوانید:

آخوندی کجا بود؟!

۲۹۳امین شماره هفته نامه ۹ دی امروز شنبه چهارم آذر ماه ۹۶ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۵۳۰۴۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، ۲۹۳امین شماره هفته نامه ۹ دی امروز شنبه چهارم آذر ماه ۹۶ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

تیتر یک این هفته ۹دی با عنوان «آخوندی کجا بود؟!» گزارشى است درباره غیبت طولانی عباس آخوندی وزیر راه در ایام بعد از زلزله کرمانشاه و مدیریت بی عمل و ضعیف او در بحران زلزله و رسیدگی به آسیب دیدگان بی سرپناه.

پرونده ويژه ۹دى اين هفته با عنوان «پیروزی بدون برجام» به مطالبی پیرامون پیروزی بزرگ جبهه مقاومت و شکست داعش اختصاص دارد و یادداشت اول را حجت الاسلام حمید رسایی در وصف بسیجیان امام خمینی نوشته است.

«تجربه شکست خورده برجام»، «از کید دشمن غفلت نشود»، «خفه خون گرفتن جریان بزک درباره شکست سگ کدخدا»، «سوریه و عراق در بازی پوچ دیپلماتیک نیفتادند که پیروز شدند» و «شمشیر مبارزه سردارسلیمانی داعش را محو کرد نه مذاکره دولتمردان» از مطالبی است که در اين پرونده منتشر شده است.

سخنان مهم دکتر شهریار زرشناس در برنامه ثریا پیرامون علوم انسانی کنونی با عنوان «حقوق نجومی، محصول اقتصاد غرب گراست» مطلب دیگری است که در صفحه آخر نه دی ۲۹۳ ام منتشر شده است.

بخش سی و ششم از سلسله مطالب کتاب هاشمی از نگاهی دیگر نوشته کامران غضنفری، با عنوان «روابط خانوادگی هاشمی با ملک عبدالله سعودی» به روابط صمیمی هاشمی با آل سعود پرداخته و در صفحه جریان شناسی منتشر شده است.
همچنین آخرین بخش از سلسله مطالب پیرامون مدرک تحصيلى حجت الاسلام روحانى نيز با عنوان «شروط اصل ۱۱۵ قانون اساسی برای رئیس جمهور: حُسن سابقه، امانت و تقوا» در این صفحه منتشر شده است.

موضوع ديگرى که ۹دى در صفحه بزرگداشت به آن پرداخته، سالروز وفات علامه محمد تقی جعفری است؛ سخنان رهبر انقلاب در جمع اعضای کنگره بزرگداشت علامه جعفری و همچنین یادداشتی از سردبیر ۹ دی با عنوان «شمس العقل تبریزی» در این صفحه منتشر شده است.

گزارش صفحه اقتصاد ۹ دی هم با عنوان «زنگنه کرسنت ۲ را کلید زد» به ماجرای قراردادهای جدید نفتی و گازی وزارت نفت زنگنه پرداخته است.

همچنین در ۹دى ۲۹۳ ام گفتارها و نوشتارهایی از دیگر شخصیت ها منتشر شده است: آیت الله مصباح یزدی، محمدکاظم انبارلویی، محمد ایمانی، حجت الاسلام على مهديان، سیدمسعود شهیدی، دکتر شبیر فیروزیان، امیرحسین ثابتی، و ...

هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹ دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید. جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت 9day.ir مراجعه نمائید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار