فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در سخنان قبل از خطبه ها:
فرمانده سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه گفت: فتنه خطرناک داعش و جنگ‌های نیابتی در غرب آسیا تنها با تفکر بسیج که بر گرفته از مکتب سیدالشهدا علیه السلام است در هم پیچیده شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۰۳۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ علی نیک یاد ظهر امروز در سخنان قبل از خطبه‌های نماز جمعه تربت حیدریه اظهار داشت: جبهه استکبار با تسلیح و تجهیز گروه‌های تکفیری و تروریستی که به لحاظ فکری وهابیت سعودی آنان را تغدیه می‌کرد برای تجزیه منطقه غرب آسیا و شکست محور مقاومت وارد صنحه شد، اما به سدی همچون تفکر بسیج برخورد کرد و این توطئه خنثی شد.
 
وی تصریح کرد: جنگ‌های نیابتی منطقه برای اختلاف بین کشور‌های اسلامی و تامین امنیت رژیم اشغالگر قدس طراحی شده بود و در این بین آمریکا و مزدوران منطقه‌ای ارتجاع عرب از هیچ اقدامی برای تحقق این هدف فروگذار نبودند.
 
فرمانده سپاه تربت حیدریه با تبریک پیروزی مقاومت و پایان داعش، تاکید کرد: سردار سلیمانی با تفکر بسیجی وارد صحنه شد و هیچگاه نگفت تحریم هستیم، اعتبار نداریم، کسی با ما همراه نیست، بلکه دل در گرو خدا و مکتب اسلام داشت و با رهنمود‌های مقام عظمای ولایت و به پشتیبانی امت اسلامی و همین بسیجیان وارد صحنه مبارزه با این توده سرطانی شد.
 
نیک یاد با بیان اینکه سردار سلیمانی به وعده صادق خود عمل کرد، افزود: سردار سلیمانی در ۳۰ شهریور امسال و در اربعین شهدای مدافع حرم وعده داد که در کمتر از سه ما پایان داعش را در عراق و سوریه اعلام خواهیم کرد و لذا این وعده محقق شد، وعده‌ای که خدا در قران فرمود که در برابر دشمن ثابت قدم بمانید پیروز هستید.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در ادامه گزارشی از فعالیت‌های بسیج را در یکسال گذشته تشریح کرد و افزود: در راستای محرومیت زدائی و خدمت رسانی به جامعه، تابستان امسال ۲۰ گروه جهادی از اقشار مختلف بسیج در روستا‌های محروم جلگه رخ، بایگ، کدکن و بخش مرکزی و مناطق زلزله زده فریمان هر کدام بمدت یک هفته تا ۱۰ روز حضور یافتند.
 
نیک یاد عرصه خدمت این گروه‌ها را عمران و آبادانی، بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی عنوان کرد. فرمانده بسیجیان تربت حیدریه گفت: در طول یکسال گذشته و در راستای اشتغالزایی، بسیج سازندگی ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به افراد دارای طرح پرداخت کرده که منجر به اشتغال ۲۰۰ نفر شده است.
 
نیک یاد به پروژه‌های احداث شده توسط بسیج اشاره کرد و گفت: در طول ۵ سال گذشته ۱۵ سالن ورزشی و ۱۰ حوزه مقاومت بسیج در سطح شهرستان با هزینه بری ۶۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسیده است.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در عین حال برای تکمیل پروژه‌های در دست ساخت بسیج را نیازمند ۲۷ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: عمده این پروژه‌ها تکمیل فاز‌های دو و سه بهداری ناحیه مقاومت و استخر و سونای شهدای غواص است.
 
وی از گشت‌های عملیاتی و ایست و بازرسی بسیج، رزمایش گردان‌های بیت المقدس، برگزاری بادواره‌های شهدا و همچنین همایش‌های روشنگری بعنوان بخشی از فعالیت‌های بسیج در یکسال گذشته یاد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها