خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج، از بسیجیان امدادگر کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۰۳۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در این نشست با تأکید بر لزوم بصیرت افزایی بیان داشت: هیچ عملی بدون بصیرت به سرانجام نمی رسد چراکه لازمه قبولی عمل نیت الهی و حرکت در مسیر الهی است.
مجید مومنی ادامه داد: کسی که در راه خداوند سبحان گام برمی دارد خدمت به خلق را سرلوحه کار خویش قرار می دهد و در میان خلق خدمت به محرومان و نیازمندان از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی اضافه کرد: کمیته امداد با نام امام خمینی (ره) برکت گرفته و امدادگران این نهاد به سیره بسیجی برای خدمت به محرومان گام برمی دارند از این رو در حرکت بسیجی وار نباید متوقف به کار اداری بود.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: امدادگر بسیجی امیرالمومنین (ره) را الگوی خود قرار می دهد در نتیجه همانند آن حضرت که در رکوع انگشتر به نیازمند اهدا کرد، همه زندگی خود را وقف محرومان می داند.
وی خاطرنشان کرد: در روزهایی که به نام هفته وقف و هفته بسیج با هم متقارن شده با گام های ماندگار کاری کنیم که لحظه های زندگیمان وقف خدمت به خلق با محوریت ایمان و بصیرت الهی شود.
مومنی عنوان کرد: کارکنان کمیته ی امداد امام (ره) خصلت هایی چون؛ امدادگری، بسیجی بودن، تقوای الهی، کمک به چرخه اقتصادی و فرهنگی کشور و توانمند سازی محرومان را دارند که قطع یقین این ویژگی ها در بسیجیان امدادگرریشه دارتر است.
وی در خصوص اهمیت جایگاه بسیج اظهار کرد: در بسیج آنچه مهم است محتوای آن بوده زیرا شکل و جنس هر پدیده ای قابل تغییر است و آنچه اساس به شمار رفته و ثابت می ماند، ماهیت و محتوای یک مولودی همچون بسیج بوده است .
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: امدادگری نیز ماهیتی ثابت و غیر قابل تغییر داشته و می تواند در قالب یک نهاد و یا در شکل یک فرد باشد از این رو مشترکات زیادی بین بسیج و امداد امام (ره) وجود دارد و امام راحل یادگارهای ارزشمندی را برای ما و آیندگان برجای نهاده اند.
وی یادآورشد: وزنی که بسیج در تفکر دارد هیچ دستگاهی ندارد در طول حیات طیبه بسیج توفیقات متعدد و متنوعی توسط بسیجیان با بصیرت و شجاع رقم خورده که بسیاری از آنها بی بدیل بوده و هر روزه این توفیقات رو به فزونی است.
در ابتدای این نشست صمیمانه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های پایگاه بسیج شهید رحمانی کمیته امداد استان قزوین ارائه شد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها