تفکر بسیجی در شکست امواج طوفان‌های استکبار جهانی به خوبی ملموس است.
کد خبر: ۸۹۵۳۰۲۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مریوان پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه مریوان طی سخنانی درباره هفته بسیج و نقش بسیج در جامعه ایراد سخنرانی کرد.

سرهنگ سلیمی گفت: بسیج آیینه مجسم از هوشمندی و فداکاری‌ها است و ظهور و تفکر بسیجی در شکست امواج طوفان‌های استکبار جهانی به خوبی ملموس است.

وی افزود: در ۸ سال دفاع مقدس وقتی که رژیم بعثی با حمایت استکبار به جمهوری اسلامی حمله کرد این بسیج مردمی بود که دفاع را واجب دانست و در خط دفاع از شرف و ناموس و آب و خاک به جبه‌ها شتافتند و در مقابل دشمن ایستادند.

وی اضافه کرد: در تمام عمر گرانب‌های انقلاب اسلامی بسیج در همه زمینه‌ها توانسته به طور ملموس ایفای نقش کند.

فرمانده سپاه مریوان عنوان کرد: امروز وقتی دشمن نمی‌تواند در جنگ سخت موفق عمل کند روی به جنگ نرم آورده با فتنه، جنگ نیابتی و اختلاف بین شیعه و سنی می‌خواهد امنیت منطقه را از بین ببرد غافل از اینکه بسیجی قسم خورده برای دفاع از انقلاب و این نظام و آب وخاک در مقابل دشمن سینه سپر کرده و می‌ایستد.

سرهنگ شکیبا سلیمی گفت: بسیج همیشه در وسط میدان بوده و هیچ گاه عقب ننشسته و از اهداف و آرمان انقلاب فاصله نگرفته است.

وی افزود: کشور‌های مظلوم و مسلمان امروز به این تیجه رسیده اند که اگر می‌خواهند در مقابل ظلم و تهدیدات دشمنان بایستند باید بسیج شوند.

وی با بیان اینکه جبهه ایثار و مقاومت شجره خبیثه داعش را از بین برد گفت: اگر امروز جبهه مقاومت پیروز شد و شجره خبیثه داعش و جبهه تکفیری زمینگیر شدند و حکومت خودخوانده داعش که قصد ناامن کردن کشور‌های مسلمان نشین را داشت به نابودی کشانده شد به دلیل وجود جبهه مقاومت و بسیج مردمی بود.

سرهنگ سلیمی از مردم نوع دوست مریوان در جهت کمک‌های خودجوش به مردم زلزله زده غرب کشور تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده سپاه مریوان در پایان با ذکر محور فعالیت‌های بسیج در شهرستان مریوان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از مأموریت هایش که جذب، سازماندهی و آموزش بسیج برای مأموریت‌ها در شهرستان مریوان ایفای نقش می‌کند اقدامات مهم و گسترده‌ای را در سطح شهرستان دنبال کرده است. از جمله:

برنامه‌های تربیتی را در راستای حلقه‌های صالحین و عضویت بسیجیان در این حلقه‌ها که از روحانیون معزز و ماموستایان محترم به عنوان سرگروه این حلقه‌ها استفاده شده است.

اقدامات بسیار گسترده و متنوع بسیج سازندگی در قالب محرومیت زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در شهرستان مریوان که در محروم‌ترین نقاط شهرستان فعالیت می‌کند.

پروژه‌هایی نظیر ساخت مساجد، خانه عالم، خانه محروم، ساخت مدارس، غسال خانه ها، احداث زمین ورزشی و سوله‌های ورزشی، جاده، پل، منبع آب، پروژه‌های اشتغال زایی و فاضلاب روستایی جهت زدودن محرومیت از چهره شرستان اجرا می‌شوند.

کمک به ارگان‌ها و نهاد‌های دولتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و جهاد کشاورزی که با آموزش و کمک به توسعه باغات و علمی شدن کشاورزی و دامداری در منطقه از اهم این فعالیت‌ها است.

تجمع بسیجیان در مسجد جامع به عنوان میقات صالحین، تست فشار خون و قند خون و ایجاد ایستگاه صلواتی توسط بسیج ادارات و اصناف سپاه شهرستان از برنامه‌های هفته بسیج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بود.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات