هم‌افزایی، مهمترین مولفه برای رفع مشكلات است

فرمانده سپاه فریدونكنار گفت: هم‌افزایی از مهمترین مولفه برای رفع مشكلات است
کد خبر: ۸۹۵۳۰۲۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه فریدونکنار، خیرالله باقرزاده فرمانده سپاه فریدونكنار و نائب‌ رئیس مجمع بسیج این شهرستان نیز در این مراسم با تسلیت ایام رحلت پیامبر اكرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) و فوت تعدادی از هموطنان كشور در حادثه زلزله كرمانشاه، اظهار كرد: كارگروه زن و خانواده یكی از موفق‌ترین كارگروه‌های بسیج شهرستان فریدونكنار است و در زمینه طلاق كاملا به صورت تخصصی ورود پیدا كرده است.
وی با بیان اینكه طرح شناسایی مناطق آسیب دیده به سپاه ابلاغ شده است تا بار روانی نكات منفی در این مناطق كاهش یابد، تصریح كرد: این طرح به مدت یك سال در سه محل شهرك شهید رجایی، اسدی و حمزه كبیری به مرحله اجرا درآمد.
نائب‌ رئیس مجمع بسیج فریدونكنار با اشاره به اینكه آسیب خانواده مهم‌ترین مشكلی بود كه در این سه محل وجود داشت، خاطرنشان كرد: برنامه‌های مختلف و كلاس‌های آموزشی متنوعی برگزار شد و در نهایت به یك طرح كارشناسی رسیدند.
باقرزاده با گلایه از عدم حضور برخی روسای ادارت و نهادهایی كه با مشكلات خانواده به ویژه طلاق درگیر هستند، گفت: امروز همه روسای ذیربط دعوت بودند اما متاسفانه حضور نیافتند.
وی با اشاره به اینكه در رفع مشكلات باید هم‌افزایی صورت بگیرد تا به موفقیت دست یابیم، تصریح كرد: باید از ظرفیت بسیج برای رفع بسیاری از مشكلات استفاده كرد.
فرمانده سپاه فریدونكنار با بیان اینكه این مجمع برای هم افزایی برگزار شده است، اظهار كرد: كارهای كارشناسی بر روی این پرونده صورت گرفت و به عنوان مثال در بهزیستی بیش از ۲۰۰ پرونده وجود داشت و یك بسیجی خواهر غربالگری را انجام داد.
باقرزاده با اشاره به اینكه این طرح قابلیت اجرایی دارد اما باید به میدان آمد و ما می‌توانیم را زنده كرد، گفت: باید ظرفیت‌های مختلف تشكیلات شهرستانی زنده شود و باید بدانیم تمامی این برنامه‌ها قابل اجرا است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینكه اگر مجاهدت‌های شهدا نبود دنیا منتظر پیام رهبری نمی‌شد، اظهار كرد: برخی دشمنان بحث زلزله را امنیتی كردند و مشكلات فراوانی را به وجود آوردند، دشمن با تمام توان پای كار آمد اما ما این موضوع مهم را فراموش كردیم.
فرمانده سپاه فریدونكنار با تاكید بر قرائت زندگینامه شهدا، گفت: باید بیانات رهبری را آویزه گوش خود قرار دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار