خبرهای داغ:
بسیج از همه خطوط قرمز نظام دفاع می کند و از کسانی که به این خطوط قرمز عبور کنند برخورد خواهد کرد و حضرت امام (ره) فرموده اند: بسیج مدرسه عشق است.
کد خبر: ۸۹۵۳۰۰۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی مزگی‌نژاد هادی سیاسی به مناسبت هفته بسیج در جمع کارکنان و بسیجیان ناحیه خوسف اظهار داشت: بسیج مستضعفین یک نیروی جهانی است و اختصاص به منطقه خاصی ندارد و بسیج حامی مظلومان و ستم دیدگان است.

وی ادامه داد: بسیج از همه خطوط قرمز نظام دفاع می کند و از کسانی که به این خطوط قرمز عبور کنند برخورد خواهد کرد و حضرت امام (ره) فرموده اند: بسیج مدرسه عشق است.

وی عنوان داشت: در این بحران هایی که اخیرا پیش آمده بود اگر بسیج نبود این بحران را حل نمی شد و در این زمینه هم مقام معظم رهبری فرمودند: بسیج یک نیروی کارآمد هست . این کارآمدی نشان از این است که در هر جا در زمینه فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و در هر زمینه ای که کشور نیاز دارد بسیج وارد می شود و مشکل حل می شود. 

وی در پایان اظهار داشت:بسیج در زمینه امداد و نجات در کرمانشاه بسیار خوب عمل کرد و این جای افتخاردارد که بسیج جزو اولین مجموعه هایی باشد که در امداد و نجات وارد عمل شد.بسیج در دنیای اسلام اگر نمی بود به دنیای اسلام ضربه های سنگین وارد میشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها