اجرای بیش از 400 برنامه هفته بسیج در ناحیه محمودآباد

در نشست خبری مناسبت هفته بسیج، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمود آباد گفت:ما امسال در طول هفته بسیج برنامه های متنوع علمی،فرهنگی،ورزشی و بصیرتی را داریم، و در این هفته بیش از 400برنامه را برای گرامیداشت این هفته در نظر گرفته ایم.
کد خبر: ۸۹۵۳۰۰۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد، سرهنگ پاسدار سید تقی کیا در این نشست افزود:در این هفته 10 یادواره شهدای شهرستان را در شهر و روستا برگزار خواهیم كرد و امسال یكی از برنامه هایی كه ما خیلی روی آن تاكید داریم بحث برنامه های مسجد محوری بوده كه همایش ها و نشست های دینی و بصیرتی را در سطح مساجد شهرستان برگزار می كنیم.
كیا خاطر نشان كرد: با وجود اینكه همایش ها و نشست ها در مساجد برگزار می شود ما بعضی از مسابقات ورزشی را از زمینهای ورزشی به سمت حیاط مساجد سوق دادیم كه از جمله آنها مسابقات طناب كشی،دارت،تیراندازی با تنفگ بادی و مسابقات مچ اندازی و اینگونه مراسم و برنامه های بومی محلّی است.
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج محمود آباد گفت: تمام تلاش ما این است:كه پایان این برنامه ها به نماز جماعن ختم شود،تا بهانه ای باشد تا بعضی از عزیزانی كه از مساجد فاصله گرفت دوباره به سمت مساجد حضور پیدا كرده و در نماز جماعت شركت كنند.
وی ادامه داد از دیگر كارهای این هفته افتتاح 3 طرح محروم زدایی مدارس در سطح محلات بوده كه 3مدرسه ای كه بیشترین محرومین را دارند به كمك خییرین به آنجا میرویم تا به آنها كمك كنیم.
كیا درباره ریز برنامه های این هفته عنوان كرد:در هفته بسیج تعداد 65همایش فرهنگی و 23 همایش بصیرتی را داریم و حداقل از 62 خانواده معظم شهدا به همرا پایگاه مقاومت بسیج دیدار خواهیم داشت و در ادامه از 25 نفر از ایثارگران بسیجی در سطح شهرستان دیدار خواهیم داشت.
وی اضافه كرد: 10نمایشگاه فرهنگی،هنری و علمی را داریم كه در اولین پنج شنبه هفته بسیج عطر افشانی تمامی گلزار شهدای شهرستان را به همت پایگاه های مقاومت بسیج برادران و خواهران برگزار خواهیم كرد.
این مسئول یاداور شد :در اولین روز هفته بسیج با همراهی مسئولان شهری به دیدار امام جمعه شهرستان حاج آقا موسوی میرویم و سعی می كنیم تعدادی از فرماندهان پایگاه برادران در این دیدار حضور داشته باشند.
باتوجه به اینكه در زمان جنگ ما از دعای معنوی كمیل استفده می كردیم هدف ما این است كه خواندن دعای كمیل و دعای ندبه در این هفته پر رنگ تر باشد.فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد درباره سایر برنامه های این هفته بیان كردند: اصلی ترین برنامه این هفته همایش اقتدار بسیج است كه در مصلی برگزار خواهد شد و با این تفاوت كه بسیج بتواند در سطح شهر خودش را نشان دهد كه در واقع از 4 نقطه در سپاه،پاركینگ سپاه ،پارك طاهباز و امام زاده قاسم(ع) محل تجمع نیروهای بسیجی هر محور در آن نقطه خواهد بود و در ساعت8:20 با شعار مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل به سمت مصلی حركت كرده و در آنجا تجمع می كنیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها