خبرهای داغ:

نمایشگاه تجلی اقتصاد مقاومتی در دهستان عربخانه شهرستان نهبندان

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، نمایشگاه تجلی اقتصاد مقاومتی در دهستان عربخانه نهبندان گشایش یافت.
کد خبر: ۸۹۵۲۹۹۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، نمایشگاه تجلی اقتصاد مقاومتی به همت حوزه مقاومت بسیج آهنی دهستان عربخانه در روستای دهک از توابع شهرستان نهبندان گشایش یافت.


این نمایشگاه دارای غرفه هائی از صنایع دستی در قالب صنایع تولیدی و تبدیلی اقتصاد مقاومتی،محصولات دامی و کشاورزی،ارائه رایگان تست قند خون،غرفه کتاب و ایستگاه مطالعه است و به مدت سه روز آماده ارائه خدمات به بازدید کنندگان می باشد.


محمد رضا دلسوز فرمانده حوزه شهید آهنی دهک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، هدف از برپائی این نمایشگاه  را نشان دادن توانمندی ها و هنرمندی مردمان این منطقه دانست و افزود:برپائی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی تحقق فرامین مقام معظم رهبری است و امیدواریم با نمایش و فروش محصولات خانگی قدم هائی در راستای اشتغال روستائیان بر داریم.


این مسئول در ادامه عنوان کرد: این نمایشگاه اولین بار توسط حوزه شهید آهنی در دهستان عربخانه برگزار شده است و امیدواریم در مناسبت ها و برنامه های دیگر هم بتوانیم این محصولات بسیجیان را به نمایش بگذاریم تا تبلیغاتی برای فروش محصولات این افراد باشد.


گفتنی است: فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین از این نمایشگاه بازدید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار