خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور:

نیروی مقدس بسیج ریشه در انقلاب مقدس اسلامی دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور گفت: نیروی مقدس بسیج ریشه در انقلاب مقدس اسلامی دارد لذا توانی که انقلاب به جوانان ما داد زمینه کسب موفقیت ها در عرصه های مختلف شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۹۵۴
|
۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور، سرهنگ حیدرنژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور طی سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه بیان داشت: فرمان تشکیل بسیج توسط امام راحل نشانه دوراندیشی و تدبیر ایشان بود چون امروز به حمدالله بسیجیان سربلند هستند و در عرصه‌های مختلف منشأ خدمات بزرگی هستند.

 

وی اظهار داشت: در عرصه‌های نظامی، فرهنگی، علمی و عملی و هرکجا که به نیروی انسانی متعهد و مؤمن و باایمان نیاز بوده است؛ بسیجیان با حضور خود انقلاب اسلامی را سربلند کرده‌اند.

 

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی به برکت حضور همیشه درصحنه بسیجیان در دنیا عزتمند است و بسیج خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی‌شده است.

 

وی بیان داشت: امنیت امروز ما و پیشرفت‌های چشمگیری که در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آورده‌ایم در سایه تبعیت بسیجیان از امام راحل و پس از ایشان رهبر معظم انقلاب به‌دست‌آمده است که باید قدردان این نعمت‌ها باشیم.

 

سرهنگ حیدرنژاد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:نیروی مقدس بسیج در انقلابی مقدس و اسلامی رشد یافت و امروزه شاهد هستیم که این نیروی مخلص در عرصه های مختلف موفق و پیروز است.

 

وی افزود:انقلاب ما بر اساس و اسلام و قرآن بود لذا هر چه ما انقلاب رفتار کنیم جامعه ای پیروز و موفق خواهیم داشت.

 

ارسال نظرات