خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان به مناسبت هفته بسیج فرماندهی ، مسئول نمایندگی ولی فقیه و جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج اردستان با حجت الاسلام دهشیری امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۵۲۹۳۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
در این دیدار امام جمعه اردستان بااشاره به توطئه های دشمنان گفت:بسیجی باید در عمل نه سخن راهنمایی دیگران باشد.
حسن دهشیری امروز ضمن تبریک ماه ربیع الاول و هفته بسیج گفت:امروز یک روز ارزشمند برای ما شیعیان محسوب میشود.
وی با بیان اینکه حضرت علی(ع)بسیجی وار خود را در راه ولایت فدا میکرد افزود:افتخار ما این است که پیرو مولا علی(ع) هستیم که الگوی همه موحدان و سخنوران و بسیجیان عالم است.
امام جمعه اردستان در ادامه با اشاره به اینکه بسیج به فرمان امام (ره) تشکیل شد افزود: سی و هشتمین سال تشکیل بسیج را ارج نهاده و همانگونه که مقام معظم رهبری هم فرمودند بسیجی باید وسط میدان باشد چرا که بسیج یک ارگان فرهنگی است.
امام جمعه اردستان با اشاره به اینکه امروز کار بزرگ بسیجیان هدایت فکری جوانان و نجات آنان از دام های دشمنان است اذعان کرد:بسیج باید درعمل نه سخن راهنمای دیگران باشد.
وی به حضور رهبر انقلاب در منطقه زلزله زده کرمانشاه اشاره وخاطرنشان کرد: زلزله استان کرمانشاه همه را داغدار و متاثر کرده و رهبر مردمی ما همیشه دغدغه مشکلات مردم را داشته است و به مسئولان توصیه کرده اند که در صدد رفع مشکل باشند چنان که دراین حادثه اولین پیام را امام خامنه ای صادر کردند و از مسئولان و عموم مردم خواستند تا با کمک های خود مرهمی بر زخم های مردم داغ دیده بگذارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها