امام جمعه شهرستان بافت: همه‌ی حرکت‌های وحی و نبوت انبیاء(ع) که مورد هجمه‌ی استکبارهای جهانی قرارگرفته است، به‌وسیله‌ی امام زمان(عج) و پیروزی ایشان بر دشمنان خدا آن حرکت‌ها به نتیجه می‌نشیند.
کد خبر: ۸۹۵۲۹۱۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان حجت‌الاسلام مهدی زاده امام‌جمعه بافت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن تسلیت امام حسن عسکری(ع) و گرامیداشت آغاز امامت امام زمان(عج) بیان داشت: آغاز امامت امام زمان(عج) روزی است که بشریت در ظل ولایت و امامت ایشان قرار گرفت. امام زمان(عج) عصاره‌ی همه‌ی انبیاء الهی(ع) است. عصاره‌ی همه‌ی امت‌های پیشین، چراکه همه‌ی حرکت‌های وحی و نبوت انبیاء(ع) که مورد هجمه‌ی استکبارهای جهانی قرارگرفته است، به‌وسیله‌ی امام زمان(عج) و پیروزی ایشان بر دشمنان خدا آن حرکت‌ها به نتیجه می‌نشیند.

وی افزود: لذا تمام ارزش‌های امت امام زمان(عج) که این نظام انقلابی است استکبارستیزی است. امروز ایمان در استکبارستیزی است. تمام بندگی ما در درگاه خداوند در این است که، دشمن خدا را بشناسیم و بفهمیم که با دشمن خدا چگونه باید مبارزه کرد. این‌که بدانیم امت امام زمان(عج) با استکبار تعامل نمی‌کند، به استکبار دست نمی‌دهد و با استکبار دست دادن را افتخار نمی‌داند.

در ادامه خطیب جمعه بافت ضمن گرامیداشت هفته‌ی بسیج عنوان کرد: همان‌طور که امام خمینی(ره) با آن بصیرت، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و برای استمرار این حرکت الهی در پنجم آذرماه بسیج مستضعفین را تأسیس کرد، که به‌حق می‌توان تأسیس بسیج را یک الهام غیبی از طرف خداوند دانست. بسیجی که به فرموده‌ی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) معجزه‌ی انقلاب اسلامی است و این معجزه بی‌بدیل و بی‌رقیب است.

وی تصریح کرد: بسیج در همه‌ی ابعاد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی بی‌بدیل است. چه کسی در بحث اقتصاد مقاومتی پیش‌قدم است؟ بسیج. در بحث محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات مردم چه ارگان و نهادی جلودار است؟ بسیج. لذا این معجزه‌ی بی‌بدیل، رقیب ندارد و هر جریانی که بخواهد مقابل بسیج قرار گیرد، بسیج را تخطئه کند، بسیج را تندرو و افراطی بداند، آن زمزمه و آن حنجره، زمزمه و حنجره‌ی استکبار، آمریکا و انگلیس است، که به‌وسیله‌ی ملت نابود و بریده خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدی زاده اشاره‌ای به نقش بسیج در نابودی داعش و نقش برآب کردن توطئه‌های استکبار در منطقه کرد و ابراز داشت: امروز این آرامش و امنیت را مرهون دلاوری و غیرتمندی نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و عمدتاً بسیج هستیم. آرامش و امنیتی که این روزها در تمام منطقه خاورمیانه تا پایان کار داعش و سرنگونی پرچم سیاهش مشاهده می‌کنیم، نتیجه‌ی ایثار و فداکاری بسیج مردمی عراق و سوریه، حشدالشعبی و حیدریون ، فاطمیون افغانستان و زینبیون پاکستان که با الگو گیری از همین بسیج مقاومت شکل گرفت، می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: می‌بینیم که چگونه با رشادت‌ها و جان‌فشانی این عزیزان، مدافعان حرم و شهدای گران‌قدر، بالأخص رشادت‌های فرمانده‌ی رشید سپاه قدس حاج قاسم سلیمانی که با هدایت و رهبری دائیانه امام خامنه‌ای روحی فدا توانستند این غده‌ی سرطانی را از جغرافیای جهان جدا کنند و به دنیا ثابت کنند هر جنایت و توطئه‌ای علیه نظام مقدس اسلامی روبه شکست خواهد رفت.

وی افزود: چه زیباست سردار سلیمانی خود را فرزند و سرباز ولایت و زیباتر از آن رهبر معظم او را سرداری پرافتخار و مجاهد فی سبیل الله می‌داند. حضرت آقا بی‌دلیل به کسی لقب نمی‌دهند، به کسی می‌گویند که حقیقتاً سرباز مطیع فرامینشان است و نتیجه‌ی تبعیت بی‌چون‌وچرای از ولایت نابودی توطئه‌ی استکبار در منطقه است.

در پایان امام‌جمعه بافت نسبت به تأسیس دفتر اتحادیه اروپا در ایران واکنش نشان داد و گفت: اتحادیه اروپایی که به دنبال مبارزه با انقلاب اسلامی است حامی مخالفین نظام و حمایت‌کننده از هم‌جنس‌گرایان است. اتحادیه اروپایی که به دنبال این است، ایران از محور مقاومت حمایت نکند و از ما می‌خواهد که فعالیت موشکی خود را محدود کنیم. حال جای تعجب است که عده‌ای از مسئولین با ذوق‌زدگی به دنبال تأسیس دفتر اتحادیه اروپا هستند که متأسفانه بعضی‌ها به‌اندازه‌ی یک بچه حزب الهی بصیرت ندارند.

ارسال نظرات