فرمانده ناحیه بسیج اشکذر گفت: به گفته وصیت نامه شهدا تنها راه نجات کشور‌های اسلامی از گزند دشمنان پیروی از ولایت فقیه است که جبهه مقاومت نیز با پیروی از فرامین ولایت فقیه، صبر و ایستادگی با الطاف خدا به پیروزی رسید.
کد خبر: ۸۹۵۲۹۱۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر در همایش پیاده روی به مناسبت هفته بسیج  ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و شکست داعش در عراق و سوریه گفت: این روحیه شهادت طلبی و تبعیت از فرامین ولایت فقیه بود که باعث پیروزی جوانان حزب اللهی مقابل داعش شد.
"سرهنگ امامی" نگاه به غرب را اشتباهی بزرگ دانست و ادامه داد: هر جا که اثری از امریکا و اسرائیل باشد مطمعنا خرابی و ویرانی در آن مکان به چشم می‌خورد.
وی به مسئله برجام اشاره کرد و افزود: در برجام شاهد بد عهدی‌های آمریکا بودیم و همچنان که رهبر معظم انقلاب قبل از امضاء این توافق نامه فرمود: ه بودند برجام فقط یک تجربه برای ایران است که نتیجه آناین است که اصلاً نباید به آمریکا اعتماد کرد.
امامی خاطر نشان کرد: امروزه دشمنان انقلاب بحث موشکی ایران را پیش کشیده‌اند و می‌گویند باید قدرت موشکی ایران نیز کنترل شوند، ولی اگر ایران نیز در این مسئله هم کوتاه بیایند بازهم آمریکا از ایران راضی نمی‌شود، ولی ما باید بگفته قرآن تجهیزات خود را برای مقابله با دشمنان کامل کنیم که به لطف خدا به همین راهیم.
فرمانده ناحیه اشکذر ادامه داد: به گفته وصیت نامه شهدا تنها راه نجات کشور‌های اسلامی از گزند دشمنان پیروی از ولایت فقیه است که جبهه مقاومت نیز با پیروی از فرامین ولایت فقیه، صبر و ایستادگی با الطاف خدا به پیروزی رسید.
ارسال نظرات