دکتر پاکدل در مراسم خیمه انقلاب گفت: امروز جوانان ما قطعا از بچه‌های زمان جنگ کمتر نیستند پس باید قدر خودشان را بدانند و هوشیار باشند چرا که مکر دشمن همیشه وجود دارد.
کد خبر: ۸۹۵۲۹۰۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، به همت حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) خیمه انقلاب با موضوع پاسخ به سوالات و شبهات در خصوص انقلاب، نظام و ... به مناسبت هفته بسیج و با حضور دکتر پاکدل استاد دانشگاه یزد در محل مسجد جامع هرات برگزار شد.
محمدعلی پاکدل در این برنامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک پیروزی رزمندگان اسلام بر داعش گفت: امروز متاسفانه دانش آموزان و دانشجویان ما از بحث شهید و شهادت کمی فاصله گرفته اند چرا که جنگ نرم دشمن به خوبی پیشرفت کرده است.
وی در ادامه به بازگویی خاطرات شهیدان باقری، صیاد شیرازی و... پرداخت و خاطر نشان کرد: در دوران جنگ هشت ساله بچه‌های بسیج از پیر و جوان آنقدر ایمان و اخلاص داشتند که خداوند دعای آنان را سریع اجابت میکرد مثل عملیات مسلم بن عقیل که ابر‌ها به کمک رزمندگان آمدند و باعث پیروزی عملیات شد.
دکتر پاکدل در ادامه با بیان اینکه امروز هم امثال شهید حججی‌های ۲۳ ساله هستند که این ویژگی‌ها رو دارند خاطر نشان کرد: شهید حججی به پسرش وصیت کرد که پسرم سعی کن یه جوری زندگی کنی که خداوند عاشقت بشود این حرف جوان ۲۳ ساله ایرانی که عاشق شهادت است به فرزندش، حرف قرآن است، حرف امام حسین (ع) است و لذا شهادت امام حسین (ع) هم همین بود.
این استاد دانشگاه با توصیه به جوانان امروز مبنی بر پایبندی به انجام وظایف یک بسیجی و بسیجی ماندن در این برهه از زمان، اذعان داشت: امروز نیز جوانان ما قطعا از بچه‌های زمان جنگ کمتر نیستند پس باید قدر خودشان را بدانند و هوشیار باشند چرا که مکر دشمن همیشه وجود دارد.
پاکدل با تاکید بر تقویت رابطه جوانان با خداوند، گفت: بسیجیان در زمان جنگ تمام فکر و ذکرشان خدا بود و به همین دلیل نیز امداد‌های غیبی همیشه نصیبشان می‌شد.
وی همچنین اشاره‌ای به سرگذشت صدام ملعون، طالبان در افغانستان و داعش کرد و افزود: دشمنان ما خودشان این‌ها را آوردند و آن‌ها را تقویت کردند، ولی سرگذشتشان چه شد، ما الان کجا هستیم آن‌ها الان کجا هستند، این‌ها از رابطه با خداوند متعال بود که کشور ما الان سربلند است.
در پایان برنامه نیز دکتر پاکدل به سوالات بسیجیان پاسخ دادند.
گفتنی است در این برنامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم و جمعی از مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند.
ارسال نظرات