خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرضا:

ارسال محموله 20 تنی سپاه شهرضا به مناطق زلزله زده غرب کشور

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرضا گفت: در کمتر از ۳۶ ساعت اقلامی بالغ بر ۲۰ تن در دو مرحله به مناطق زلزله زده غرب کشور توسط سپاه شهرضا ارسال شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۸۸۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶

سرهنگ پاسدار ابراهیم شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرضا با اشاره به زلزله غرب کشور، اظهارداشت: مردم ولایتمدارشهرستان شهرضا بار دیگر حماسه حضور خود را در عرصه کمک‌رسانی و یاری هموطنان به نمایش گذاشتند.

وی افزود: از همان روز نخست وقوع زلزله در استان کرمانشاه سیل کمک‌های مردمی به سمت پایگاه‌های جمع‌آوری گسیل شد و در این راستا پایگاه‌های مقاومت بسیج و بسیجیان همیشه در صحنه نیز همگام با مردم در این امرخداپسندانه مشارکت وصف ناپذیری از خود نشان دادند.

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه ناحیه با بیان اینکه پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم به هموطنان‌مان در این مناطق هستند، گفت: در کمتر از ۳۶ ساعت اقلامی بالغ بر ۲۰ تن در دو مرحله به مناطق زلزله زده غرب اعزام شد.

وی اظهارداشت: این کمک‌ها شامل ۶۰ میلیون ریال وجه نقد، ۵۰۰ تخته پتو، یک هزار و ۷۰۰ قوطی غذای کنسرو شده، صد کارتن مواد شوینده بهداشتی، 5 هزار دست لباس نو، ۴۰۰ باکس آب معدنی، ۱۰ رول پلاستیک رولی عرض ۴ متر، دو هزار متر مربع موکت، ۲۰ عدد بخاری و ۲۰ کارتن خشکبار است.

شریفی با تقدیر از همشهریان، بیان کرد: پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم به هموطنانمان در این مناطق هستند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط آب وهوایی منطقه بیشترین نیاز مردم مصیبت زده گیلانغرب کمک‌های نقدی، لوازم گرمایشی از قبیل هیتر برقی، بخاری برقی، پلاستیک و کانکس برای اسکان موقت است.

ارسال نظرات